Przetargi.pl
Dostawa dwóch ambulansów sanitarnych typu C z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, Pl. K. Marcinkowskiego 8/9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (065) 572 67 00 do 04 , fax. (065) 572 11 01
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
    Pl. K. Marcinkowskiego 8/9 8/9
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. (065) 572 67 00 do 04, fax. (065) 572 11 01
    REGON: 41105015500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dwóch ambulansów sanitarnych typu C z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2009 roku, ambulansów sanitarnych typu C (S) z homologacją pojazdu skompletowanego, normą emisji spalin EURO 5 wraz z wyposażeniem do siedziby Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu Pl. K. Marcinkowskiego 8/9, oraz z przeprowadzeniem szkolenia w zakresie obsługi sprzętu medycznego dla personelu medycznego i kierowców. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Formularz parametrów wymaganych. 3. Ambulanse mają spełniać wymagania określone w polskiej normie PN-EN 1789 (typ ambulansu C) w zakresie odpowiednim do przedmiotu (zakresu) prowadzonego postępowania. Ambulanse (spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego określone w SIWZ) mają posiadać certyfikaty potwierdzające pozytywnie przeprowadzone badania wytrzymałościowe (kompleksowe testy zderzeniowe całego ambulansu) wykonane przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z normą PN-EN 1789 oraz wymaganiami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Formularz parametrów wymaganych. 4.Wyposażenie ambulansów - sprzęt medyczny musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896 ze zm.), zgodny z polską normą PN-EN 1865. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wyposażenia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ- pn. Formularz parametrów wymaganych. 5.Ambulanse i ich wyposażenie muszą być nowe (rok produkcji 2009 r.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów oraz oświadczeń, które zamawiający określił w SIWZ jako konieczne do złożenia przez wykonawcę przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, natomiast oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i inne wymagane: 1.Wypełniony Formularz parametrów wymaganych - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów. 6.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7.Koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej ,zamówieniem, jeśli nie jest wymagana- oświadczenie o nie wymagalności 8.Aktualnych dokumentów wykonawcy dopuszczających przedmiot zamówienia w zakresie wyposażenia do obrotu na terenie RP, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. Dz.U nr 93, poz. 896 ze zm. t.j. deklaracje zgodności, certyfikat CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Formularz parametrów wymaganych 9. Oświadczenie zobowiązujące do dostarczenia przez Wykonawcę dla każdego ambulansu na 2 dni przed dostawą: - Wyciągu ze świadectwa homologacji pojazdu bazowego - Wyciągu ze świadectwa homologacji pojazdu skompletowanego umożliwiającego rejestrację ambulansu jako samochód specjalny - Pozostałych dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdów na terenie RP - załącznik nr 5 do SIWZ Do oferty należy załączyć również dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Formularz parametrów wymaganych W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 4, 6 pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Do formy i treści dokumentów składanych przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r ( Dz.U.2006.87.605 ze zm.) stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.gostyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach