Powiatowy Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Kazimierza Wielkiego 7c
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-62 7427-289 , fax. 0-62 7427684
- Data zamieszczenia: 2009-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Kazimierza Wielkiego 7c 7c
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. 0-62 7427-289, fax. 0-62 7427684
REGON: 25086408900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wiw.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa samochodu osobowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie powyżej 14 000 Euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. złożą ofertę, która odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie i wymaganiom określonym w SIWZ,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony załącznik nr 1 tj. formularz ofertowy. Wymaga się, aby formularz ofertowy był sporządzony na oryginalnym druku zamawiającego. Wszystkie zmiany treści spowodują odrzucenie oferty jako sprzecznej z SIWZ; 2.Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy; 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofer 5.Wykonawca wskazuje w załączniku do oferty jaką część zamówienia powierzy podwykonawcom; 6.Dokumenty, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Nie złożenie w/w dokumentów w toku postępowania lub złożenie ich w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiw.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Protokół ZP/Nr 11/PN/16
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu maksymalnie 9 osób (łącznie z kierowcą) w pozycji siedzącej w wariancie z możliwością przewiezienia 2 osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, który wykorzystywany będzie na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Poznaniu, przy ul. Konarskiego 11/13.
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa fabrycznie nowego o roku produkcji 2015 lub 2015 cztero lub pięciodrzwiowego samochodu osobowego
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej
Dodano: 2016-02-24 - Dostawa fabrycznie nowych o roku produkcji 2015 lub 2016 samochodów osobowych i dostawczych
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa fabrycznie nowych o roku produkcji 2015 lub 2016 samochodów osobowych i dostawczych
Dodano: 2016-01-22 - Zakup fabrycznie nowych samochodów osobowych i ciężarowych dla Zakładu Komunalnego w Pobiedziskach sp. z o.o.
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Poznaniu
Dodano: 2015-12-03 - Zakup i dostawa samochodów dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu
Dodano: 2015-11-30