Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej ogłasza przetarg
- Adres: 20-031 Lublin, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5375965 , fax. 081 5375965
- Data zamieszczenia: 2012-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5 5
20-031 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5375965, fax. 081 5375965
REGON: 00000135300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umcs.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków Szkolnictwa Wyższego dla UMCS w Lublinie (LE/1-2012/DOP-z) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy druków Szkolnictwa Wyższego dla UMCS w Lublinie (LE/1-2012/DOP-z) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie partiami (w formie zmówień jednostkowych). Zamówienia jednostkowe składane będą faxem lub mailem w zależności od potrzeb Zamawiającego. Realizacja zamówienia jednostkowego odbywać się będzie w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymaganie wadium w wysokości 1500 PLN wnoszone zgodnie z art 45 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. O/Lublin Nr 98 1140 1094 0000 2905 1600 1075 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na dostawę druków Szkolnictwa Wyższego dla UMCS w Lublinie znak sprawy LE/1-2012/DOP-z. Wadium powinno być wniesione przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, a potwierdzenie jego wniesienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału licytacji elektronicznej. Wadium wnoszone w postaci gwarancji należy dołączyć do wniosku w oryginale. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP/PN/42/2016 - Wykonanie i sukcesywna dostawa druków studenckich na rok akademicki 2016/ 2017
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa artykułów druków i artykułów poligraficznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-13/16
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa druków ścisłego zarachowania do UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/5-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-04-23 - Dostawa druków ścisłego zarachowania do UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy LE/4-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-03-25 - Dostawa druków
Dodano: 2014-10-27 - Sukcesywna dostawa pomocniczych druków szkolnictwa wyższego oraz okładek na dokumenty i tub na dyplomy dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
Dodano: 2014-04-07 - Dostawa druków szkolnictwa wyższego dla UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/4-2014/DOP-z)
Dodano: 2014-01-28 - Dostawa druków
Dodano: 2014-01-27 - Dostawa druków oraz urządzeń ewidencyjnych
Dodano: 2013-10-30 - Dostawa druków oraz urządzeń ewidencyjnych
Dodano: 2013-09-27