Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku ogłasza przetarg
- Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 464 88 79 , fax. 81 464 88 79
- Data zamieszczenia: 2013-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku
ul. Kard. S. Wyszyńskiego 18 18
21-040 Świdnik, woj. lubelskie
tel. 81 464 88 79, fax. 81 464 88 79
REGON: 06071619200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków oraz urządzeń ewidencyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie druków oraz urządzeń ewidencyjnych zwanych dalej także towarem przez okres od dnia zawarcia Umowy do dnia 31 maja 2013 r. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia druków oraz urządzeń ewidencyjnych spełniających wymagania Zamawiającego określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do s.i.w.z. W załączniku tym określone zostały m.in.: ilości, gramatura, rodzaj nadruku oraz inne dodatkowe wymagania dotyczące towaru będącego przedmiotem zamówienia. 3. Zamawiający wymaga następujących druków i urządzeń ewidencyjnych: 1) okładka do akt, karton z zielonym lub czerwonym pionowym pasem o szerokości 30 mm, formatu 505mm x 330mm, nadruk jednostronny - 6 000 sztuk; 2) z kartonu jednostronnie białego, formatu 2 B-4, nadruk jednostronny - 7 500 sztuk; 3) z kartonu brązowego, formatu 2 B-4, nadruk jednostronny - 2 500 sztuk; 4) teczek z kartonu brązowego, z grzbietem i przekładką materiałową, formatu 2 B-4, nadruk jednostronny - 500 sztuk; 5) druków w bloczkach po 100 kartek, formatu A-4, nadruk jednostronny - 38 bloczków; 6) druków w bloczkach po 100 kartek z nadrukiem kolorowym, formatu A-4, nadruk jednostronny - 4 bloczki; 7) z kartonu białego, formatu A-4, nadruk jednostronny - 1 500 sztuk; 8) z kartonu białego, formatu A-6, nadruk jednostronny - 250 000 sztuk; 9) z kopert formatu C-6 czystych, białych - typu listowego, samoklejących, plus oddzielnie potwierdzenie odbioru (gramatura 140g m2) z paskiem samoprzylepnym (1 komplet = koperta + potwierdzenie odbioru), nadruk jednostronny - 20 000 kompletów; 10) z teczek jednostronnie białego, formatu 533mm x 318mm po rozłożeniu, nadruk jednostronny - 4 500 sztuk; 11) druków w bloczkach po 100 kartek, formatu 2 A-4, nadruk dwustronny - 55 bloczków; 12) druków w bloczkach po 100 kartek, nadruk kolorowy, formatu 2 A-4, nadruk dwustronny - 7 bloczków; 13) druków z obustronnym nadrukiem, format A-3 + A-4, nadruk dwustronny - 25 bloczków; 14) druków w bloczkach po 100 kartek, formatu A-4, nadruk dwustronny - 13 bloczków; 15) druków w bloczkach po 100 kartek, nadruk kolorowy, formatu A-4, nadruk dwustronny - 25 bloczków; 16) druków w bloczkach po 100 kartek, formatu A-5, nadruk dwustronny - 5 bloczków; 17) druków w bloczkach po 100 kartek, nadruk kolorowy, formatu A-5, nadruk dwustronny - 50 bloczków; 18) z kartonu białego, formatu A-6, nadruk dwustronny - 1 000 sztuk; 19) druków w bloczkach po 100 kartek, nadruk kolorowy, formatu 1-3 A-4, nadruk dwustronny - 5 bloczków; 20) książek 100-u kartkowych, oprawa twarda, formatu A-3 - 3 sztuki; 21) książek 200-u kartkowych, oprawa twarda, formatu A-3 - 5 sztuk; 22) książek 100-u kartkowych, oprawa twarda, formatu A-4 - 5 sztuk; 23) książek 150-u kartkowych, oprawa twarda, formatu A-4 - 3 sztuki; 24) książek 200-u kartkowych, oprawa twarda, formatu A-4 - 15 sztuk; 25) książek 100-u kartkowych, oprawa twarda, formatu A-5 - 15 sztuk; 26) teczek introligatorskich wiązanych, formatu 335mm x 245mm x 85mm (+-3mm), nadruk jednostronny - 150 sztuk; 27) teczek akt rejestrowych, formatu A-4 - 1 500 sztuk; 28) taśm do metkownic - 1 250 sztuk - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500.00 zł (słownie zł: pięćset zł 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin-wschod.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP/PN/42/2016 - Wykonanie i sukcesywna dostawa druków studenckich na rok akademicki 2016/ 2017
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa artykułów druków i artykułów poligraficznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-13/16
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa druków ścisłego zarachowania do UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/5-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-04-23 - Dostawa druków ścisłego zarachowania do UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy LE/4-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-03-25 - Dostawa druków
Dodano: 2014-10-27 - Sukcesywna dostawa pomocniczych druków szkolnictwa wyższego oraz okładek na dokumenty i tub na dyplomy dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
Dodano: 2014-04-07 - Dostawa druków szkolnictwa wyższego dla UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/4-2014/DOP-z)
Dodano: 2014-01-28 - Dostawa druków
Dodano: 2014-01-27 - Dostawa druków oraz urządzeń ewidencyjnych
Dodano: 2013-10-30 - Dostawa druków oraz urządzeń ewidencyjnych
Dodano: 2013-09-27