Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-809 Warszawa, ul. Cegłowska 80
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5690247 , fax. 022 8341820
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Bielański im. Ks. J. Popiełuszki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Cegłowska 80 80
01-809 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5690247, fax. 022 8341820
REGON: 01229869700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielanski.bip-e.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa druków medycznych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-02/2010). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2.Druki muszą być wykonane na papierze o gramaturze min. 70 g klasa III z wyjątkiem pozycji, w których wymagane jest wykonanie druków na kartonie lub pergaminie. 3.Druki oznakowane symbolem Sz.B. muszą posiadać logo Szpitala Bielańskiego. 4.Wszystkie druki muszą posiadać właściwy symbol druku (dolny lewy róg), zgodny z symbolem podanym w poniższej tabeli. 5.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana otrzyma wzory druków, będących przedmiotem zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2.posiadania wiedzy i doświadczenia; 1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: Zamawiający uzna za spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp jeżeli wykonawca przedstawi w ofercie, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, dokumenty wymienione w pkt 7.1 oraz 7.2. SIWZ dla Wykonawców. Ocena zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów wymaganych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy przedkładają niżej wymienione dokumenty: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2a do formularza oferty. 2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Wykonawcy przedkładają niżej wymienione dokumenty: 2.1.oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2b do formularza oferty. 3.Inne dokumenty: 3.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielanski.bip-e.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk, produkcja i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych Politechniki Warszawskiej, znak sprawy ZP/U/ML/52/16
Dodano: 2016-07-27 - Sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych, informacyjnych i prewencyjnych dla UDT - znak sprawy ZP-BDN-21/16
Dodano: 2016-05-05 - druk wydawnictw zwartych i druków ulotnych dla Zachęty - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie
Dodano: 2016-03-16 - Dostawa materiałów promocyjnych w projekcie pt. E - Zdrowie dla Mazowsza.
Dodano: 2015-12-08 - Dostawa blankietów polskich zezwoleń zagranicznych przeznaczonych do wymiany w ramach kontyngentu wymiany zezwoleń zagranicznych w roku 2016
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa materiałów biurowych dla Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. MSB/PN/74/09/2015.
Dodano: 2015-10-12 - zakup i sukcesywna dostawa druków oraz zestawów do identyfikacji pacjenta
Dodano: 2015-10-02 - Druk, produkcja i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych PW. Nr postępowania: ZP/U/KK/45/2015
Dodano: 2015-09-11 - Drukowanie czasopism naukowych, monografii i przepisów ISTA z uzupełnieniami dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie,
Dodano: 2015-06-25 - Sukcesywna produkcja i dostawa drukowanych materiałów popularyzacyjnych, informacyjnych i prewencyjnych dla UDT - nr spr. ZP-BDN-17/15
Dodano: 2015-04-21