Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6946043,6947628 , fax. 022 6946043, 6947204,6949645
- Data zamieszczenia: 2010-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
ul. Powsińska 69/71 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6946043,6947628, fax. 022 6946043, 6947204,6949645
REGON: 01226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup aplikacji do testowania bezpieczeństwa stron www - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup aplikacji do testowania zabezpieczeń stron www. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 482000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. ? Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 1 świadczenie w zakresie instalacji aplikacji do testowania bezpieczeństwa stron www o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł netto PLN. 1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. 1.4. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.5. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w podrozdziale I składa wraz z ofertą następujące dokumenty lub oświadczenia: 1.1. wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 1.2. jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postepowania Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 2.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3. UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni wymiany na dzień: Ř zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia, 4. Wykonawcy zagraniczni 4.1. Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentów wskazanych w pkt 2. ppkt 2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: Ř nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ppkt 4.1. Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów. 5. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 5.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 5.1., składają jedną ofertę, przy czym: a) wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale IV, podrozdziale II pkt 2 ppkt 2.1 i 2.2 składa osobno każdy z Wykonawców; b) pozostałe oświadczenia lub dokumenty wskazane w Rozdziale IV, podrozdziale II pkt 1 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa systemów ochronnych poczty oraz antyddos na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego, numer sprawy: KBW-PZP/PN/5/2016
Dodano: 2016-06-10 - Usługa polegająca na zapewnieniu dostępu do Systemu Informacji Prawnej
Dodano: 2016-05-13 - DOSTAWA PROGRAMÓW DO SPORZĄDZANIA PORTRETÓW PAMIĘCIOWYCH - RZP/10/PN/S/2016
Dodano: 2016-02-22 - DOSTAWA PROGRAMÓW DO SPORZĄDZANIA PORTRETÓW PAMIĘCIOWYCH
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa i udzielenie licencji na korzystanie z oprogramowania antywirusowego
Dodano: 2015-12-04 - Zaprojektowanie, wykonanie, wdrożenie, przetestowanie, uruchomienie aplikacji mobilnej Parkowy Detektyw
Dodano: 2015-11-30 - Zakup oprogramowania CISCO
Dodano: 2015-06-05 - Usługa polegająca na zapewnieniu dostępu do Systemu Informacji Prawnej
Dodano: 2015-03-16 - Wsparcie techniczne subskrypcji oprogramowania Checkpoint
Dodano: 2015-02-09 - Dostawa do PAP S.A. licencji oprogramowania Microsoft Office 2013 PKC dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL
Dodano: 2014-12-03