Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ogłasza przetarg
- Adres: 02-005 Warszawa, ul. Lindleya 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5021001 , fax. 22 5022136
- Data zamieszczenia: 2012-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
ul. Lindleya 4 4
02-005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5021001, fax. 22 5022136
REGON: 00028893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciatkajezus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa drobnego sprzętu medycznego - 5 pakietów w zakresie min drobny sprzęt medyczny, cewniki do hemodializy, worki do godzinowej zbiórki moczu, dreny do ssaka, przedłuzacz do pomp infuzyjnych, pompy do repisratora, opaski do pulsoksymetrów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w zakresie Pakietu Nr 4 i 5. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w zakresie Pakietów Nr 1, 2 i 3 w wysokości: Pakiet Nr 1 - 2.300,00 zł (dwa tysiące trzysta złotych) Pakiet Nr 2 - 1.500,00 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych) Pakiet Nr 3 - 1.600,00 zł (jeden tysiąc sześćset złotych ) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. IX O Warszawa nr: 12 1020 1097 0000 7102 0118 3417 z tytułem Przetarg nieograniczony 51-IJ-2012. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku Zamawiającego w terminie składania ofert, natomiast w pozostałych formach należy dołączyć oryginał do oferty. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu wniesienia wadium, jeśli było wnoszone w pieniądzu. W przypadku innych form Zamawiający dopuszcza złożenie kserokopii trwale spiętej z ofertą i załączenie oryginału. W obu przypadkach kserokopie muszą być potwierdzone jak w rozdz. II ppkt 7 i 8 SIWZ. Wykonawca, który nie wniósł wadium w dopuszczalnej formie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 6. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczeniach powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą (także przedłużony). 7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy materiałów biokompatybilnych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/24/16)
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i sukcesywną dostawa systemów Ilizarowa, anoskop operacyjny, kołnierzy ortopedycznych, ostrzy do shakera, dwustożkowe symetryczne łączniki, zestaw wkładów do podawania kontrastu, zestaw soczewek nagałkowych dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie.
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy sukcesywne jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa wyrobów medycznych (materiały opatrunkowe, folie operacyjne, sprzęt anestezjologiczny, maski chirurgiczne itp)
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu, materiałów medycznych i sterylizacyjnych jednorazowego użytku, dwukierunkowego przepływomierza Dopplera, sprzętu do wykonywania badań koronarograficznych i zabiegów angioplastyki wieńcowej
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa produktów leczniczych, trucizn i produktów dezynfekcyjnych - biobójczych oraz wyrobów medycznych
Dodano: 2016-07-07 - zakup i dostaw materiałów jednorazowych
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SPZZOZ w Przasnyszu.
Dodano: 2016-07-05 - dostawa wyrobów medycznych (maski chirurgiczne, neurokompresy, sterylne osłony, wyposażenie do aparatów anestezjologicznych)
Dodano: 2016-07-01 - DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO UŻYTKU II
Dodano: 2016-06-30