Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
- Data zamieszczenia: 2020-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
REGON: 18960000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego oraz wyrobów do terapii nerkowej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 21 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego oraz wyrobów do terapii nerkowej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 21 części: Część 1 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 – dostawa wyrobów do terapii nerkowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, Część 4 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, Część 5 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ, Część 6 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 6 do SIWZ, Część 7 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ, Część 8 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ, Część 9 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 9 do SIWZ, Część 10 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 10 do SIWZ, Część 11 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 11 do SIWZ, Część 12 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 12 do SIWZ, Część 13 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 13 do SIWZ, Część 14 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 14 do SIWZ, Część 15 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 15 do SIWZ, Część 16 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 16 do SIWZ, Część 17 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 17 do SIWZ, Część 18 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 18 do SIWZ, Część 19 – dostawa wyrobów do terapii nerkowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 19 do SIWZ, Część 20 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 20 do SIWZ, Część 21 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 21 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192500-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. w zakresie części 1 - 21 – wypełniony i podpisany wykaz asortymentowo-ilościowy sporządzony w zależności od części postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 1 - 21 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo w formie oryginału musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej. O której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. 5. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.1. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 5.2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.3. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z wykonawców występujących wspólnie, tak zwany „Lider”. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców „Partnerów” wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z Wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Spółki cywilne, której wspólnicy traktowani są jak Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, również mają obowiązek do oferty załączyć ww. pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa probówek typu Eppendorf o poj. 1,5 ml z podziałką
Dodano: 2022-02-22 - Dostawa probówek typu Eppendorf o poj. 1,5 ml z podziałką
Dodano: 2021-12-06 - Dostawa probówek typu Eppendorf o poj. 1,5 ml z podziałką.
Dodano: 2021-11-19 - Dostawa probówek typu Eppendorf molekularnie czystych o poj. 1,5 ml
Dodano: 2021-06-11 - Dostawa probówek eppendorf molekularnie czystych z podziałką o poj. 1,5 ml
Dodano: 2021-04-21 - Dostawa probówek typu Eppendorf o poj. 1,5 ml z podziałką czyste molekularnie.
Dodano: 2021-02-15 - Dostawa aspiracyjno-próźniowego systemu zamkniętego do pobierania krwi, odczynników do procedur laboratoryjnych i badań cytologicznych , odczynników do analizatora GEM Premier 4000 firmy Instrumentation Laboratory, testów jakościowych używanych w laboratorium, staplerów j.uż. do szwu liniowego i okrężnego, staplerów płucnych, wkładów przegubowych j. uż. do staplera, płynów zapobiegających parowaniu optyki, staplerów do zespoleń jelitowych, sond do stymulacji jednobiegunowej i rurek intubacyjnych do neuromonitora Response/NIM 3.0, jednorazowego osprzętu i materiałów zużywalnych do zestawu laparaskopowego Full HD, ostrzy do Shavera typu GD 665, elektrod do EKG j. uż., osłon z foli, środków do dezynfekcji endoskopów giętkich Pentax i Fujion, środków do mycia i dezynfekcji endoskopów giętkich f. Pentax w myjni typ WD425E firmy Belimed AG, jałowych żeli do USG, zestawów infuzyjnych do pompy Ascor AP31, przyrządów do nakłucia jamy opłucnej podziale na 17 części.
Dodano: 2020-06-01 - Dostawa zamkniętego systemu i pomocniczych elementów do pobierania krwi wraz z dzierżawą dwóch wirówek laboratoryjnych i aparatu do odczytu OB
Dodano: 2019-11-27 - Dostawa aspiracyjno-próżniowego systemu zamkniętego do pobierania krwi, protez i łat naczyniowych, odczynników do analizatora, strzykawek przeznaczonych do żywienia enteralnego, zestawu do hipotermii...w podziale na 17 części.
Dodano: 2019-07-09 - Dostawa aspiracyjno-próżniowego systemu zamkniętego do pobierania krwi, wyrobów medycznych j. uż., narzędzi do amniotomii, filtrów do przetoczeń dla noworodków i małych dzieci, obwodów do respiratora, filtrów bakteryjno-wirusowych z wymiennikami ciepła i wilgoci, masek twarzowych anestetycznych j. uż. z pompowanym mankietem oraz testów kasetkowych do diagnostyki mikrobiologicznej w podziale na 12 części.
Dodano: 2018-08-23