Przetargi.pl
Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego oraz wyrobów do terapii nerkowej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 21 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 18960000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego oraz wyrobów do terapii nerkowej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 21 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego oraz wyrobów do terapii nerkowej dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 21 części: Część 1 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 – dostawa wyrobów do terapii nerkowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, Część 4 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, Część 5 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 5 do SIWZ, Część 6 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 6 do SIWZ, Część 7 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 7 do SIWZ, Część 8 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 8 do SIWZ, Część 9 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 9 do SIWZ, Część 10 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 10 do SIWZ, Część 11 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 11 do SIWZ, Część 12 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 12 do SIWZ, Część 13 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 13 do SIWZ, Część 14 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 14 do SIWZ, Część 15 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 15 do SIWZ, Część 16 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 16 do SIWZ, Część 17 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 17 do SIWZ, Część 18 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 18 do SIWZ, Część 19 – dostawa wyrobów do terapii nerkowej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 19 do SIWZ, Część 20 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 20 do SIWZ, Część 21 – dostawa drobnego osprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 21 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 22 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. w zakresie części 1 - 21 – wypełniony i podpisany wykaz asortymentowo-ilościowy sporządzony w zależności od części postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 1 - 21 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo w formie oryginału musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej. O której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie dokument musi być złożony przez każdy podmiot występujący wspólnie. 5. Informacje dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.1. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp. 5.2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.3. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika, którym będzie jeden z wykonawców występujących wspólnie, tak zwany „Lider”. Ponadto dokument ten winien wymieniać wszystkich Wykonawców „Partnerów” wspólnie ubiegających się o zamówienie (nazwa firmy, siedziba, imię i nazwisko przedsiębiorcy lub zarządu firmy). Każdy z Wykonawców winien się pod pełnomocnictwem podpisać (podpis składa osoba/y do tego upoważniona/e). Spółki cywilne, której wspólnicy traktowani są jak Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, również mają obowiązek do oferty załączyć ww. pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach