Przetargi.pl
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wola Mysłowska

Gmina Wola Mysłowska ogłasza przetarg

  • Adres: 21-426 Wola Mysłowska, Wola Mysłowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 542 522 , fax. 257 542 516
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wola Mysłowska
    Wola Mysłowska 57
    21-426 Wola Mysłowska, woj. lubelskie
    tel. 257 542 522, fax. 257 542 516
    REGON: 71158254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolamyslowska.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wola Mysłowska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Wola Mysłowska polegająca na: 1. Wymianie istniejących opraw oświetlenia ulicznego, montaż przewodu oświetleniowego wraz z oprawami oświetlenia ulicznego na istniejącej sieci energetycznej nN 0,4 kV w miejscowościach: Baczków, Ciechomin, Dychawica, Jarczew, Kamień, Kawerynów, Lisikierz, Osiny, Świder, Wandów, Wilczyska. 2. Budowa za licznikowego przyłącza kablowego oświetlenia ulicznego oraz montaż przewodów i opraw oświetleniowych na istniejącej sieci energetycznej nN 0,4 kV w miejscowości Błażków. Zakres niniejszego postępowania obejmuje wykonanie przedsięwzięcia podzielony został na dwa etapy prac: Etap I. Wymiana istniejących opraw oświetlenia ulicznego, montaż przewodu oświetleniowego wraz z oprawami oświetlenia ulicznego na istniejącej sieci energetycznej nN 0,4 kV w miejscowościach: Baczków, Ciechomin, Dychawica, Jarczew, Kamień, Kawerynów, Lisikierz, Osiny, Świder, Wandów, Wilczyska. W miejscowościach: Baczków, Ciechomin, Dychawica, Jarczew, Kamień, Ksawerynów, Osiny, Świder, Wandów, Wilczyska, na istniejącej linii energetycznej nN 0,4 kV zamontowane są oprawy oświetleniowe sodowe, które należy wymienić na 104 oprawy typu LED na istniejących wysięgnikach W miejscowości Wilczyska należy zamontować 200 m przewodu oświetleniowego typu AsXSn 2x25 mm2 oraz zamontować oprawy typu LED – 4 sztuki na wysięgniku 1m/1m. W miejscowościach Baczków i Ciechomin należy zamontować oprawy po 1 sztuce wraz z wysięgnikami 1m/1m. I Etap obejmuje następujące prace: • Wymiana opraw oświetleniowych – oprawy LED 30W z magazynu UG • Wymiana opraw oświetleniowych – koszt z oprawami LED30W • Montaż nowych opraw oświetleniowych • Montaż przewodu oświetlenia ulicznego Szczegółowy zakres I etapu określony jest w opisie technicznym modernizacji oświetlenia ulicznego i przedmiarze robót. Dokumentacja ta stanowią załączniki do niniejszej siwz (zał. 1.). lokalizację słupów do wymiany opraw bądź montażu opraw z wysięgnikami zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy Etap II. Budowa za licznikowego przyłącza kablowego oświetlenia ulicznego oraz montaż przewodów i opraw oświetleniowych na istniejącej sieci energetycznej nN 0,4 kV w miejscowości Błażków. Na istniejącej linii napowietrznej nN 0,4 kV podwiesić przewód zasilający oprawy oświetleniowe – od istniejącej stacji transformatorowej, do stanowiska słupowego nr 2-8 proj. OB. OŚW NR 2 i od stacji do słupa 3-23 proj. OB. OŚW NR 3. Oprawy zamontować na wysięgnikach rurowych nad istniejącą linią nN o wysokości dostosowanej w taki sposób aby wysokość punktu świetlnego wynosiła 9m i wysięgu 2,5 m o kącie nachylenia 5°. Należy wybudować za licznikowe przyłącze kablowe typu YAKXS 4x25mm2 od projektowanego złącza ZK+P (wg opracowania PGE) zasilanego ze stacji transformatorowej BŁAŻKÓW I nr 08-0216 zlokalizowanego na działce 176. Długość trasy kabla przyłącza L=107m (135 m). Wraz z przyłączem należy wybudować szafkę SOK. Projektowane przyłącze zasilać będzie projektowaną linię oświetleniową z projektowanymi oprawami oświetleniowymi. Wykaz działek, na których realizowana będzie inwestycja zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. II Etap obejmuje następujące prace : • Podwieszenie przewodu i montaż opraw • budowa za licznikowego przyłącza kablowego oświetlenia • Dodatki Szczegółowy zakres II etapu określony jest w projekcie wykonawczym, warunkach przyłaczenia i przedmiarze robót. Dokumentacja ta stanowią załączniki do niniejszej siwz (zał. 2). 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca uzyskał warunki przyłączenia do sieci dystrybucyjnej oraz wykonał projekt wykonawczy obejmujący montaż nowych opraw oświetleniowych oraz przewodu oświetlenia ulicznego – dotyczy I Etapu prac objętych zamówieniem ! 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał niezbędnych odbiorów w PGE w imieniu gminy ! 3. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. Niemniej jednak zamawiający wymaga dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego, oddzielnie dla każdego etapu zadania opracowanego na podstawie przedmiarów robót, który będzie stosowany do rozliczenia stanu zaawansowania robót w celu realizacji płatności częściowych. 4. Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji. 5. Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną. 6. Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów. 7. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 2 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego. 8. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie – opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne”. 9. Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SIWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. 10. Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. 11. Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. 12. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w zał. nr 7 do SIWZ – Projekt umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: • sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, • uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, • rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach