Przetargi.pl
Dostawa drobengo sprzętu jednorazowego użytku

Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2106207 , fax. (067) 212 40 85
  • Data zamieszczenia: 2009-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
    ul. Rydygiera 1 1
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2106207, fax. (067) 212 40 85
    REGON: 00126182000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa drobengo sprzętu jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu jednorazowego użytku. Zamawiający podzelił przedmiot zamówienia na 5 zadan. Zadanie 1-rozrywalny zestaw dozylny wprowadzenia elektrody(introducery) 8F-11F szt. 70. Zadanie 2- przewody do cysoskopu i lub resektoskopu, je
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: a)posiadaja uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, c)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolymi do wykonanoa zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d)znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. zamawiajacy oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiajacy żąda złożenia nastepujących dokumentów i oświadczeń; a)aktualnego odpisu z własciwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem trerminu składania ofert, b)oświadczenia, że WEykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności stanowiącej przedmiot niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, c)oswiadczenia że wykonawca posiada niezbedna wiedzę i doświdczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym a także osobami zdolymi do wykonania zamówenia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału techniczego i osób zdolych do wykonania zamówienia, d)oświdczenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach