Powiat Kraśnicki ogłasza przetarg
- Adres: 23-210 Kraśnik, al. Niepodległości 20
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8255889 , fax. 081 8255052
- Data zamieszczenia: 2013-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Kraśnicki
al. Niepodległości 20 20
23-210 Kraśnik, woj. lubelskie
tel. 081 8255889, fax. 081 8255052
REGON: 43102940600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatkrasnicki.bip.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa doposażenia na potrzeby projektu pt. Moja szkoła - moja szansa, realizowanego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia do pracowni geodezyjnej, dostawa doposażenia do pracowni budowlanej, dostawa doposażenia do biblioteki szkolnej, do Zespołu Szkół Nr 1 im. Wł. St. Reymonta w Zakrzówku, realizującego projekt pt. Moja szkoła - moja szansa, z podziałem na 19 części. Część I Dostawa a produktów drukowanych- doposażenia biblioteki szkolnej (załącznik nr 6 do SIWZ) Część II Dostawa sprzętu do pracowni geodezyjnej - przyrządy do pomiaru doposażenia pracowni geodezyjnej (załącznik nr 7 do SIWZ) Część III Dostawa pomocy dydaktycznych - doposażenia pracowni geodezyjnej i budowlanej (załącznik nr 8 do SIWZ) Część IV Dostawa sprzętu do pracowni geodezyjnej - ploter i urządzenie wielofunkcyjne ( załącznik nr 9 do SIWZ) Część V Dostawa sprzętu do pracowni geodezyjnej - teodolity optyczne (załącznik nr 10 do SIWZ) Część VI Dostawa doposażenia do pracowni geodezyjnej - szkicowniki geodezyjne ( załącznik nr 11 do SIWZ) Część VII Dostawa sprzętu do pracowni budowlanej - sprzęt budowlany ( załącznik nr 12 do SIWZ) Część VIII Dostawa sprzętu do pracowni budowlanej - sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) ( załącznik nr 13 do SIWZ) Część IX Dostawa sprzętu do pracowni budowlanej - sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny ( załącznik nr 14 do SIWZ) Część X Dostawa sprzętu do pracowni budowlanej- zlew żywiczny w zestawie ze stołem ( załącznik nr 15 do SIWZ) Część XI Dostawa sprzętu do pracowni budowlanej - sztalugi do rysowania (załącznik nr 16 do SIWZ) Część XII Dostawa doposażenia do pracowni budowlanej - gabloty na makiety dachów i domów ( załącznik nr 17 do SIWZ) Część XIII Dostawa sprzętu do pracowni budowlanej -pojemniki na kruszywa i cement ( załącznik nr 18 do SIWZ) Część XIV Dostosowanie posadzki do użytkowania sprzętu budowlanego ( załącznik nr 19 do SIWZ) Część XV Doposażenie pracowni budowlanej - oprogramowanie komputerowe ( załącznik nr 20 do SIWZ) Część XVI Doposażenie pracowni geodezyjnej - oprogramowanie komputerowe ( załącznik nr 21 do SIWZ) Część XVII Dostawa sprzętu do pracowni geodezyjnej i budowlanej - odtwarzacz CD/ MP3 ( załącznik nr 22 do SIWZ) Część XVIII Dostawa sprzętu do pracowni geodezyjnej i budowlanej - komputery przenośne ( załącznik nr 23 do SIWZ) Część XIX Doposażenie pracowni geodezyjnej - oprogramowanie użytkowe ( załącznik nr 24 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zs1zakrzowek.szkolnastrona.pl, http://powiatkrasnicki.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BZP/PN/42/2016 - Wykonanie i sukcesywna dostawa druków studenckich na rok akademicki 2016/ 2017
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa artykułów druków i artykułów poligraficznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, nr sprawy UM-ZP-262-13/16
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa druków ścisłego zarachowania do UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/5-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-04-23 - Dostawa druków ścisłego zarachowania do UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy LE/4-2015/DOP-z)
Dodano: 2015-03-25 - Dostawa druków
Dodano: 2014-10-27 - Sukcesywna dostawa pomocniczych druków szkolnictwa wyższego oraz okładek na dokumenty i tub na dyplomy dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 2 części
Dodano: 2014-04-07 - Dostawa druków szkolnictwa wyższego dla UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: LE/4-2014/DOP-z)
Dodano: 2014-01-28 - Dostawa druków
Dodano: 2014-01-27 - Dostawa druków oraz urządzeń ewidencyjnych
Dodano: 2013-10-30 - Dostawa druków oraz urządzeń ewidencyjnych
Dodano: 2013-09-27