Przetargi.pl
Dostawa dla Starostwa Powiatowego w Ciechanowie sprzętu komputerowego i peryferyjnego

Starostwo Powiatowe w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. 17 Stycznia 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6723485, 6725415 , fax. 023 6722945
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie
    ul. 17 Stycznia 7 7
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6723485, 6725415, fax. 023 6722945
    REGON: 13038158200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanow.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa dla Starostwa Powiatowego w Ciechanowie sprzętu komputerowego i peryferyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa dla Starostwa Powiatowego w Ciechanowie sprzętu komputerowego i peryferyjnego, t.j. komputery - 5 szt., monitory ciekłokrystaliczne 19 - 3 szt., zasilacz awaryjny - 1 szt., drukarka atramentowa kolorowa A4 - 1 szt., drukarka laserowa monochromatyczna - 2 szt., urządzenie wielofunkcyjne A4 kolorowe atramentowe ( drukarka, skaner, kopiarka, faks) - 1 szt., niszczarka biurowa - 3 szt., kserokopiarka biurowa cyfrowa - 1 szt., pendrive - 5 szt., myszka komputerowa optyczna - 10 szt., klawiatura - 5 szt., oprogramowanie dodatkowe -2 szt. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia p.t. Specyfikacja Sprzętu Komputerowego i Peryferyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 690,96 złotych słownie: sześćset dziewięćdziesiąt złotych dziewięćdziesiąt sześć groszy. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm. ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami, - spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonych dokumentów i oświadczeń, wymaganych specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do ustawy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, z załącznikiem nr 2a - wykaz proponowanego sprzętu komputerowego i peryferyjnego, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ, - zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stciechanow.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach