Przetargi.pl
zimowe utrzymanie ulicy miejskich w sezonie zimowym 2009/2010

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7587244
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7587244
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zimowe utrzymanie ulicy miejskich w sezonie zimowym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do zakresu prac należy: - 100 odcinków ulic o łącznej długości ok. 55 000,0m a/ odśnieżanie ulic na całej szerokości wraz z zatokami przystankowymi i postojowymi po wystąpieniu opadów śniegu oraz utrzymanie ich stałej przejezdności, b/ sypanie - zapobieganie ubijaniu i lodowaceniu śniegu na całej szerokości wraz z zatokami przystankowymi i postojowymi, c/ likwidacja gołoledzi bezpośrednio po jej wystąpieniu poprzez stosowanie odpowiednich środków chemicznych na całej szerokości wraz z zatokami przystankowymi i postojowymi, d/ właściwy dobór środków i zastosowanie odpowiedniego rodzaju usług, z uwzględnieniem występującego lub prognozowanego zjawiska atmosferycznego z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 902120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 3 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. zimowym utrzymaniem ulic. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 300 000,00zł. b/ wykażą sprzęt specjalistyczny sprawny technicznie przeznaczony do realizacji niniejszego zmówienia - minimum 3 pługo-solarki lub 3 pługi odśnieżne i 3 solarki. 3/ Dysponują stanowiskiem dyspozytorskim wyposażonym w łączność telefoniczną z całodobowym dyżurem. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych 3/ wykażą się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 3 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 4/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 5/ Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca 5a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował Zobowiązanie wypełnia i podpisuje Firma, która udostępniła osoby Wykonawcy składającemu ofertę 6/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach