Przetargi.pl
Dostawa czujników wraz z dzierżawą monitorów głębokości uśpienia

Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
  • Data zamieszczenia: 2015-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. Polna 33 33
    60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
    REGON: 00028884000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa czujników wraz z dzierżawą monitorów głębokości uśpienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa czujników dla dorosłych do pomiaru głębokości uśpienia kompatybilnych z wolnostojącym systemem monitorowania przeznaczonym do wyświetlania przetworzonych danych oraz fal EEG w czasie rzeczywistym wraz z dzierżawą monitorów głębokości uśpienia. Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem ilości oraz wymagań dotyczących jego realizacji został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ 2. Warunki realizacji zamówienia: 2.1.Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw czujników na podstawie zgłoszenia Zamawiającego. Zamawiający określa: - minimalny termin dostaw czujników: 5 dni - maksymalny termin dostaw czujników: 7 dni. 2.2. W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym, tzn. w terminie skróconym do 2 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w ust. 2.4. 2.3. Dostawa monitorów głębokości uśpienia przewidzianych do dzierżawy w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 2.4. Składanie zamówień określonych w ppkt 2.1. i 2.2. w formie pisemnej lub telefonicznej potwierdzonej pisemnie. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania przedmiotu umowy identycznego z zaproponowanym w ofercie 2.6. W okresie obowiązywania umowy, w odniesieniu do dzierżawionego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia bezpłatnego autoryzowanego serwisu producenta oferowanych monitorów w oparciu o oryginalne materiały i części zamienne przez okres obowiązywania umowy, w tym przeglądy techniczne według zaleceń producenta na koszt. Wydzierżawiającego; - reakcji na zgłoszenie awarii sprzętu do 48 godzin od zgłoszenia (przez 5 dni w tygodniu, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) - usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania naprawy max. do 5 dni od reakcji na zgłoszenie (przez 5 dni w tygodniu, z wyłączeniem świat i dni ustawowo wolnych od pracy) 2.7. Po uruchomieniu urządzenia, a przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie poinstalacyjne personelu Dzierżawcy w zakresie prawidłowej obsługi sprzętu. 2.8. Termin ważności oferowanych czujników: nie mniejszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostaw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.gpskump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach