Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-535 Poznań, ul. Polna 33
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8419294 , fax. 061 8419620
- Data zamieszczenia: 2015-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Polna 33 33
60-535 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8419294, fax. 061 8419620
REGON: 00028884000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.ump.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa czujników wraz z dzierżawą monitorów głębokości uśpienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa czujników dla dorosłych do pomiaru głębokości uśpienia kompatybilnych z wolnostojącym systemem monitorowania przeznaczonym do wyświetlania przetworzonych danych oraz fal EEG w czasie rzeczywistym wraz z dzierżawą monitorów głębokości uśpienia. Opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem ilości oraz wymagań dotyczących jego realizacji został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ 2. Warunki realizacji zamówienia: 2.1.Wykonawca zobowiązany jest do realizowania dostaw czujników na podstawie zgłoszenia Zamawiającego. Zamawiający określa: - minimalny termin dostaw czujników: 5 dni - maksymalny termin dostaw czujników: 7 dni. 2.2. W szczególnych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dostaw w trybie awaryjnym, tzn. w terminie skróconym do 2 dni od momentu złożenia zamówienia na zasadach określonych w ust. 2.4. 2.3. Dostawa monitorów głębokości uśpienia przewidzianych do dzierżawy w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 2.4. Składanie zamówień określonych w ppkt 2.1. i 2.2. w formie pisemnej lub telefonicznej potwierdzonej pisemnie. 2.5. Wykonawca zobowiązany jest do realizowania przedmiotu umowy identycznego z zaproponowanym w ofercie 2.6. W okresie obowiązywania umowy, w odniesieniu do dzierżawionego sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia bezpłatnego autoryzowanego serwisu producenta oferowanych monitorów w oparciu o oryginalne materiały i części zamienne przez okres obowiązywania umowy, w tym przeglądy techniczne według zaleceń producenta na koszt. Wydzierżawiającego; - reakcji na zgłoszenie awarii sprzętu do 48 godzin od zgłoszenia (przez 5 dni w tygodniu, z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy) - usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania naprawy max. do 5 dni od reakcji na zgłoszenie (przez 5 dni w tygodniu, z wyłączeniem świat i dni ustawowo wolnych od pracy) 2.7. Po uruchomieniu urządzenia, a przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie poinstalacyjne personelu Dzierżawcy w zakresie prawidłowej obsługi sprzętu. 2.8. Termin ważności oferowanych czujników: nie mniejszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostaw
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.gpskump.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyrobów medycznych sterylnych i niesterylnych
Dodano: 2016-07-27 - MATERIAŁY DO STERYLIZACJI - POWTÓRZENIE (Nr rejestru A/23/16)
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku II dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa materiałów medycznych do SPZOZ w Słupcy
Dodano: 2016-07-18 - Sukcesywna dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2016-07-13 - MATERIAŁY DO STERYLIZACJI (nr rej. A/18/16)
Dodano: 2016-07-07 - Sukcesywne dostawy materiałów do sterylizacji DZ-751-18/16
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole według poszczególnych pakietów
Dodano: 2016-06-28 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz środków myjąco konserwujących
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa wyrobów medycznych: układy oddechowe, maseczki do resuscytacji noworodków, rurki inkubacyjne, kolce do transferu leków cytostatycznych, wkłady workowe do gromadzenia wydzielin biologicznych, maski tlenowe, wagi do inkubatora, pieluszki
Dodano: 2016-06-24