Przetargi.pl
Dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów będących w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy na 2020 rok

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
    ul. Dworcowa 80
    85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
    REGON: 09236416000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów będących w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy na 2020 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zamówienia: Dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów będących w posiadaniu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy na 2020 rok. 2. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy według potrzeb fabrycznie nowych części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy na 2020 rok: 2.1 Skoda Octavia rok 2008 VIN: TMBCB21Z382149454; 2.2 Skoda Fabia rok 2006 VIN: TMBDY46Y964648193; 2.3 Skoda Fabia rok 2010 VIN:TMBEM25J9B3121702; 2.4 Skoda Fabia rok 2008 VIN: TMBAA25J883164542; 2.5 Dacia Duster rok 2017 VIN: UU1HSDJ9G58680955; 2.6 Dacia Logan rok 2006 VIN: UU1LSDAMH37995381; 2.7 VW Caravelle 2.5 rok 2006 VIN: WV2ZZZ7HZ6X023942. 3. Zamawiający zastrzega, że oferowane przez Wykonawcę części zamienne nie mogą znajdować się w grupie jakości : P - część nieoryginalna (część o porównywalnej jakości), której producent zaświadczy, że jest ona tej samej jakości, co komponenty, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych. ZJ - część nieoryginalna. W przypadku tych części komponenty użyte do ich produkcji mogą być innej jakości, niż jakość komponentów, które są lub były stosowane do montażu danych pojazdów samochodowych. Z - pozostałe zamienniki (części nieoryginalne), niższej jakości. 4. Wymagane jest, aby części zamienne będące przedmiotem zamówienia były dostarczane fabrycznie nowe i kompletne, oryginalne lub o porównywalnej jakości i były zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) nr 461/2010 z dnia 27 maja 2010 r., w sprawie stosowania art. 101 ust. 3 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do kategorii porozumień wertykalnych i praktyk uzgodnionych w sektorze pojazdów silnikowych 5. Przedmioty wyposażenia i części pojazdów związane z bezpieczeństwem użytkowania pojazdów i ochroną środowiska mogą być montowane w pojazdach, jeżeli spełniony jest co najmniej jeden z następujących warunków: 5.1 Oznakowane są znakami homologacji międzynarodowej stosowanymi w homologacji Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ) – „E” lub Unii Europejskiej – „e”; 5.2 Oznakowane są cechami producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji; 5.3 Oznakowane są cechami dostawcy producenta pojazdu, na który wystawiono krajowe świadectwo homologacji typu pojazdu; ocechowanie to powinno być zgłoszone do upoważnionej jednostki celem ewidencji; 5.4 Oznakowane są znakiem zgodności z przepisami o systemie oceny zgodności i akredytacji; przepisu nie stosuje się do przedmiotów wyposażenia i części oznakowanych znakiem bezpieczeństwa na podstawie dotychczasowych przepisów o badaniach i certyfikacji. 6. Wykaz części związanych z bezpieczeństwem użytkowania pojazdu i ochroną środowiska podlegających sprawdzeniu w tym zakresie przez jednostki akredytowane w polskim systemie akredytacji określa załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 poz. 2022 z późn. zm.). 7. Przedmioty wyposażenia i części objęte obowiązkiem homologacji typu określone są w przepisach o homologacji pojazdów. 8. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 2 kosztorys ofertowy (zał. 2a i 2b). 9. Wykonawca w swojej ofercie – Formularz ofertowy pkt. 2 - poda rabat (wyrażony w %) od cen detalicznych części dla klientów indywidualnych, który będzie miał zastosowanie przy określaniu ceny sprzedażowej części zamiennych. 10. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, w zależności od potrzeb warsztatowych wg cen zaoferowanych w załączniku nr 2 Kosztorys ofertowy (zał. 2a i 2b). 11. Przewidywane ilości asortymentu określone w załączniku nr 2 Kosztorys ofertowy (zał. 2a i 2b) SIWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość zamawianych części będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty 18 450,00 zł brutto i do tej kwoty będzie realizowane zamówienie. Podana kwota nie dotyczy prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach oferowanej przez Wykonawcę ceny. 12. Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia części zamiennych nie ujętych w załącznikach w granicach łącznej wartości umowy. Podane ilości są wartościami szacunkowymi (tj. nie są ilościami, które Zamawiający zobowiązuje się zakupić) i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Części zamienne bez względu na wartość i liczbę będą dostarczane na koszt Wykonawcy w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia telefonicznie lub mailem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego wskazanego w umowie. W szczególnie uzasadnionych wypadkach Strony uzgodnią dłuższy termin wykonania dostawy 13. Miejsce dostawy: Warsztat mechaniczny wyłoniony przez Zamawiającego w odrębnym postępowaniu zlokalizowany na terenie miasta Bydgoszcz bądź gminy znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie miasta Bydgoszcz, nie dalej jak 15 km od siedziby Zamawiającego, którego Zamawiający wyłoni w oddzielnym postępowaniu. Wykonawca zamówienia zobowiązuje się zorganizować dostawę części i akcesoriów na własny koszt i ryzyko, transportem zorganizowanym przez siebie. 14. Gwarancja: Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony asortyment części zamiennych, akcesoriów, materiałów licząc od daty zamontowania ich w pojazdach Zamawiającego, jednakże nie krótszej niż gwarancja producenta wyrobu. W przypadku stwierdzenia wad części w momencie odbioru jakościowego Zamawiający zleci Wykonawcy wymianę ich na wolne od wad. Wykonawca zobowiązuje się dokonać na własny koszt wymiany części obarczonych wadami w terminie 3 dni roboczych od chwili ujawnienia wad. 15. Zamawiający uprawniony jest do możliwości zwrotu i wymiany zamówionej części, która będzie niekompatybilna z naprawianym autem. 16. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji - o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego. 16.1 Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31.12.2020r. 16.2 Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji przedmiot zamówienia może się zwiększyć max. do 30% tj. 5 535,00 zł brutto. 16.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach ilości asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. 16.4 Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale będzie realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków poprzez zawarcie aneksu uruchamiającego prawo opcji. 16.5 Prawo opcji zobowiązuje Wykonawcę do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym aneksem. 16.6 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Ofertę stanowi wypełniony: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2 (2a i 2b) do SIWZ, 3. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1-2 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 24 lutego 2017 r. Dz.U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zmianami), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 8. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) – załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach