Przetargi.pl
Dostawa Artykułów mleczarskich dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku

Gmina Miasto Włocławek-Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Leśna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 413 46 66, , fax. 54 413 46 66
  • Data zamieszczenia: 2019-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek-Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy we Włocławku
    ul. Leśna 24
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 413 46 66, , fax. 54 413 46 66
    REGON: 19875200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mow.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Artykułów mleczarskich dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, oznaczona jakie zadanie: 3) Artykuły mleczarskie 2. Jakość wymienionego asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej. 3. Wykonawca zapewnia transport do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku. 4. Transport przedmiotowych artykułów musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne. W przypadku mięsa i jego przetworów niezbędnym wymogiem są etykiety z podanym składem produktu i jego terminem przydatności do spożycia. 5. Miejscem dostaw jest magazyn Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, ul. Leśna 24. 6. Ilość przedmiotowych artykułów może ulec wartościowo zmianie maksymalnie o minus 15% ogółem od wartości umowy na dostawy. 7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 11:00. 8 .Dostawy odbywać się będą przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego – dwa razy w tygodniu do godz. 13:00. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostaw braków ilościowych i jakościowych. Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnia braki ilościowe: w terminie jednodniowym od momentu zgłoszenia reklamacji. 9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego – dokładny opis SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i kryteria selekcji zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – załącznik nr 3 4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – załącznik nr 4 5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, grupa kapitałowa zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 5 6. Wzór umowy zaakceptowany przez wykonawcę – załącznik nr 6 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach