Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
- Data zamieszczenia: 2020-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
ul. Dworcowa 80
85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
REGON: 09236416000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do pojazdów silnikowych będących w posiadaniu RDW Żołędowo w latach 2021- 2022. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: Dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do pojazdów silnikowych będących w posiadaniu RDW Żołędowo w latach 2021- 2022. 2. Szczegółowy zakres zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 2 Kosztorys ofertowy do SIWZ i w załączniku nr 7 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Przewidywane ilości asortymentu określone w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość zamawianych części będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty: 53 909,49 zł brutto i do tej kwoty będzie realizowane zamówienie, nie dotyczy prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilości asortymentu w granicach oferowanej przez Wykonawcę ceny. 4. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji - o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia określonego w zamówieniu podstawowym oraz jest uprawniony do realizacji zamówienia opcjonalnego. 4.1 Wykonanie zamówienia przy zastosowaniu prawa opcji będzie w terminie do 31.12.2022 r. 4.2 Przy skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji przedmiot zamówienia może się zwiększyć max. do 20% tj. 10 781,90 zł brutto. 4.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia przedmiotu zamówienia w ramach ilości asortymentu wyszczególnionego w zamówieniu podstawowym po takiej samej cenie jednostkowej jak w zamówieniu podstawowym. 4.4 Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale będzie realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez nią warunków poprzez zawarcie aneksu uruchamiającego prawo opcji. 4.5 Prawo opcji zobowiązuje Wykonawcę do realizacji zamówienia jedynie w zakresie zadeklarowanym aneksem. 4.6 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Ofertę stanowi wypełniony: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Oświadczenie i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1 i 5. 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 346)), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 7. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty; 8. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) – załącznik nr 6 do SIWZ; 9. Inne dokumenty: BRAK.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, odciągów łańcuchowych i akumulatorów - sprawa numer 77/2022
Dodano: 2022-10-17 - Dostawa nowych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz akcesoriów do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu będącego w posiadaniu RDW w Wąbrzeźno oraz RDW Toruń w latach 2021 - 2022
Dodano: 2021-04-06 - Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Inowrocław i RDW Włocławek w latach 2021- 2022 z podziałem na 5 części.
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa części zamiennych do pojazdów samochodowych
Dodano: 2021-02-19 - Dostawa części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do pojazdów silnikowych będących w posiadaniu RDW Żołędowo w latach 2021- 2022.
Dodano: 2021-01-21 - Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2021- 2022 roku z podziałem na 3 części.
Dodano: 2021-01-19 - Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2021- 2022 roku z podziałem na 3 części. Część nr 3.
Dodano: 2021-01-08 - Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Inowrocław i RDW Włocławek w latach 2021- 2022 z podziałem na 5 części
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa części zamiennych do pojazdów samochodowych
Dodano: 2020-12-16 - Dostawa części zamiennych do pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu RDW Tuchola w 2021- 2022 roku z podziałem na 3 części.
Dodano: 2020-12-03