Przetargi.pl
Dostawa części i akcesoriów do pojazdów mechanicznych dla JW 3293 Powidz

Jednostka Wojskowa 3293 ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, ul. Witkowska 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 277 44 71 , fax. 63 277 41 00, 2774111
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3293
    ul. Witkowska 8 8
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 63 277 44 71, fax. 63 277 41 00, 2774111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa części i akcesoriów do pojazdów mechanicznych dla JW 3293 Powidz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego części i akcesoriów do pojazdów mechanicznych będących na wyposażeniu JW 3293 Powidz. 2. Szczegółowy wykaz części i akcesoriów do pojazdów mechanicznych podlegających ocenie zawiera: dla zadania nr 1: załącznik nr 2A do SIWZ, dla zadania nr 2: załącznik nr 2B do SIWZ, dla zadania nr 3: załącznik nr 2C do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę zadań, z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na 3 zadania: Zadanie nr 1 - Dostawa sukcesywna w miarę potrzeb części do pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów. Zadanie nr 2 - Dostawa sukcesywna w miarę potrzeb części do pojazdów ciężarowych, ciągników i autobusów. Zadanie nr 3 - Dostawa sukcesywna w miarę potrzeb akcesoriów do pojazdów samochodowych. 3. Każdemu z wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane z poszczególnych zadań pozycje. 4. Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 34300000-0 Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich, 39831500-1 Samochodowe środki czyszczące. 5. Części i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane oraz posiadać certyfikaty zgodności i dopuszczenia do obrotu (Zamawiający dopuszcza zarówno części oryginalne, produkowane przez producenta pojazdu, jak i zamienniki tożsame jakościowo z oryginalnymi, produkowane przez niezależnych producentów i posiadające certyfikat zgodności z częściami oryginalnymi). 6. W załączniku nr 2A do SIWZ dla zadania nr 1, załączniku nr 2B do SIWZ dla zadania nr 2 i załączniku nr 2C do SIWZ dla zadania nr 3 - Formularzu cenowym Zamawiający przedstawił do wyceny wykaz części i akcesoriów sporządzony na podstawie statystyki z lat ubiegłych oraz przewidywań na 2015 r. Wymieniony asortyment i ilości mają na celu porównanie ofert i wybór najkorzystniejszej oferty, a w konsekwencji zawarcie umowy w przedmiotowym postępowaniu. II. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Miejsce dostaw: Miejscem realizacji zamówienia są obiekty wojskowe na terenie JW 3293 Powidz: Magazyn służby czołgowo - samochodowej, ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz. 2. Częstotliwość i godziny dostaw: Dostawy będą odbywać się sukcesywnie w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w zapotrzebowaniu składanym przez Zamawiającego. Termin dostawy będzie liczony od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego do dnia faktycznego dostarczenia przedmiotu dostawy do siedziby JW 3293 w Powidzu. Czas oczekiwania na zamówione produkty będzie podlegał ocenie w kryterium pozacenowym. Wykonawca samodzielnie zadeklaruje w ciągu ilu dni roboczych, od momentu zgłoszenia potrzeby przez Zamawiającego, dostarczy wskazany asortyment do jednostki wojskowej. Zamawiający przyjmuje, że realizacja przedmiotu zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie, maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od złożenia zamówienia. Uwaga! Zadeklarowana liczba dni potrzebna Wykonawcy na dostawę będzie obowiązywała przy każdorazowym dostarczeniu przedmiotu zamówienia w trakcie trwania umowy. Szczegółowy opis punktacji za czas dostawy został zawarty w części XV SIWZ. Zamówienia składane będą faksem/mailem, potwierdzone przez Wykonawcę telefonicznie. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany transportem Wykonawcy (na jego koszt i ryzyko). Dostawa będzie realizowana w godz. 8:00 - 14:00 do magazynu służby czołgowo- samochodowej Zamawiającego - JW 3293 Powidz. 3. Cena oferty musi zawierać koszt transportu przedmiotu zamówienia do magazynu służby samochodowej Zamawiającego, koszt rozładunku oraz wniesienia. 4. Dostawa poprzedzona będzie odbiorem jakościowym i ilościowym, potwierdzona protokołem przyjęcia - przekazania sporządzonym przez przedstawiciela Zamawiającego oraz podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron. 5. Z powodu braku możliwości przewidzenia całego katalogu niezbędnych części zamiennych, Zamawiający będzie określał na bieżąco potrzebny jemu asortyment oraz jego ilość, ale wyłącznie w ramach limitu środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. 6. Składając zamówienie z dopiskiem AWARIA, Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w ciągu 48 godzin. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie towary fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane, z naniesionymi danymi technicznymi jednoznacznie identyfikującymi produkt oraz jego parametry techniczne. 8. W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wyrobu wolnego od wad, w terminie 3 dni od dnia otrzymania pisemnego (faks/mail) zawiadomienia o zaistnieniu wady. 9. Dostarczony przez Wykonawcę towar musi być zgodny z normami eksploatacyjnymi danego asortymentu. 10. Na przedmiot zamówienia udzielona zostanie co najmniej 12 miesięczna gwarancja producenta, liczona od daty podpisania protokołu przyjęcia-przekazania przedmiotu zamówienia. 11. Wraz z dostawą Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć odpowiednio wypełnione karty gwarancyjne dla tych części, dla których taka karta jest wymagana. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nieodebrania towaru, w przypadku gdy jest on niezgodny z jego specyfikacją określoną w formularzu cenowym. 13. Zapłata wynagrodzenia w całym okresie obowiązywania umowy będzie następowała za zrealizowaną dostawę w ramach zamówienia dokonanego przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze, w ciągu 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. III. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w następującym zakresie: 1. Zamawiający określił w formularzach cenowych (załączniki nr 2A i 2B do SIWZ) ilości towarów, jakie Wykonawca ma bezwarunkowo dostarczyć w ramach niniejszego postępowania (ilości podstawowe). 2. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż Zamawiający posiada środki finansowe oraz potrzebę zamówienia większej ilości towarów w stosunku do przewidzianych w podstawowym zakresie zamówienia, Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych towarów, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i zawartą umową, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. Prawo opcji może zostać jedynie zastosowane dla zadania nr 1: Dostawa sukcesywna w miarę potrzeb części do pojazdów osobowych, dostawczych i mikrobusów i zadania nr 2: Dostawa sukcesywna w miarę potrzeb części do pojazdów ciężarowych, ciągników i autobusów. W przypadku zamówienia dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w ofercie wybranego Wykonawcy i zawartej umowie. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości zakupu będącej przedmiotem umowy w ramach prawa opcji o maksymalnie 10 000 zł brutto na realizację zadania nr 1 i maksymalnie do 10 000 zł brutto na realizację zadania nr 2 na zakup dodatkowej ilości asortymentu wymienionego w załączniku nr 2A i 2B. 4. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako prawo opcji jest uprawnieniem, a nie obowiązkiem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Realizacja prawa opcji będzie następowała sukcesywnie, w terminie obowiązywania umowy, po zrealizowaniu zamówienia podstawowego w pozycji asortymentowej. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 5. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach niniejszej umowy. Ponadto zadeklarowany czas dostawy przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w ilości podstawowej będzie obowiązywał przy realizacji dostaw z prawa opcji. Uwaga! Wejście obcokrajowców na teren Jednostki Wojskowej wymaga wcześniejszego uzyskania pisemnego pozwolenia wydanego przez SKW zgodnie z decyzją nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10 lutego 2012 r. W związku z tym Wykonawcy zobowiązani są do: a) wcześniejszego poinformowania Zamawiającego o fakcie osobistego złożenia oferty, uczestnictwa w jawnym otwarciu ofert w siedzibie Zamawiającego oraz osobistym uczestnictwie w podpisywaniu umowy; b) wcześniejszego każdorazowego poinformowania Zamawiającego o fakcie zatrudnienia obcokrajowców do realizacji zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas dostawy przedmiotu zamówienia, liczony od momentu złożenia zapotrzebowania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.33bltr.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach