Przetargi.pl
Dostawa cyfrowych detektorów tętna płodu, laktatorów, łyżeczek do karmienia, szklanych kieliszków do leków, fantomu noworodkowego, wagi niemowlęcej i lekarskiej, cewników HSG do histerosalpingografii i zestawu narzędzi ginekologicznych.

Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Św. Józefa 53/59
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6101510 , fax. 056 6596128
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera
    ul. Św. Józefa 53/59 53/59
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6101510, fax. 056 6596128
    REGON: 00031606800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-bielany.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa cyfrowych detektorów tętna płodu, laktatorów, łyżeczek do karmienia, szklanych kieliszków do leków, fantomu noworodkowego, wagi niemowlęcej i lekarskiej, cewników HSG do histerosalpingografii i zestawu narzędzi ginekologicznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - cyfrowych detektorów tętna płodu, laktatorów, łyżeczek do karmienia, szklanych kieliszków do leków, fantomu noworodkowego - Zadanie Nr 1 - wagi niemowlęcej i lekarskiej - Zadanie Nr 2 - cewników HSG do histerosalpingografii - Zadanie Nr 3 - zestawu narzędzi ginekologicznych - Zadanie Nr 4. Zadanie Nr 1: * Laktator elektryczny - 4 szt. Wymagania: - zasilanie 230V, 50Hz - trzyfazowy cykl ssania naśladujący cykl ssania dziecka - płynna regulacja siły ssania - przystosowany do pracy ciągłej 24h/dobę - cicha i bezwibracyjna praca (do 45dB) - waga do 2,5 kg - obudowa zapewniająca utrzymanie urządzenia w czystości - konstrukcja zabezpieczająca przed przedostaniem się mleka do środka modułu - wszystkie elementy mające kontakt z mlekiem nadające się do autoklawowania - wyposażony w osobiste końcówki sterylne z butelkami na mleko, gotowe do użytku po rozpakowaniu z rękawa - gwarancja min. 24 miesiące * Laktator ręczny- 10 szt. Wymagania: - laktator gruszkowy, ściągający mleko wprost do butelki - siła ssania zależna od intensywności naciskania gruszki - cicha praca - łatwy do mycia i składania - gwarancja min. 24 miesiące * Łyżeczka do karmienia niemowląt- 50 szt. Wymagania: - delikatna, silikonowa, specjalnie ukształtowana, pasująca do ust małego dziecka - posiadająca zabezpieczenie przed nadmiernym wypływem - napełniająca się mlekiem z butelki po naciśnięciu - gwarancja min. 24 miesiące. * Kieliszek szklany do leków o poj. 15 ml - 50 szt. * Fantom noworodkowy - 1 szt.- miękka lalka (materiał w połączeniu z miękkim tworzywem sztucznym) o długości ok. 40-50cm, wykonana z bezpiecznych materiałów, pozwalających łatwo utrzymać ją w czystości. Wszystkie elementy z tworzywa sztucznego muszą nadawać się do przecierania płynem dezynfekcyjnym, elementy wykonane z materiału (pokrycie bawełniane) muszą nadawać się do prania. Lalka ma służyć do celów prezentacyjnych w Poradni Laktacyjnej jako model niemowlęcia karmionego piersią. W komplecie fantom piersi wykonany z miękkiego materiału, nadającego się do prania. Nie jest wymagany certyfikat dla sprzętu medycznego * Cyfrowy detektor tętna płodu - 2 szt. Wymagania: - impulsowy detektor na baterie - kompaktowa budowa (w jednej obudowie) - możliwość wykonywania badań od 10 tyg. ciąży - niski poziom szumów, czysty dźwięk - pomiar częstości akcji serca FHR - zakres pomiaru tętna 50-210 bpm - wskaźnik uderzeń serca - sygnalizacja stanu baterii - gwarancja min. 24 miesiące Zadanie Nr 2: * Elektroniczna waga niemowlęca - 1 szt.: Wymagania: - podświetlany wyświetlacz typu LCD - szalka z polistyrenu - zasilanie sieciowe 230V, dodatkowo alternatywne źródło zasilania - pojemnik z akumulatorami w mierniku wagowym - waga dwuzakresowa, obciążenie maksymalne 6/15kg, dokładność odczytu 2/5g - gwarancja min. 24 miesiące * Waga lekarska mechaniczna, kolumnowa - 1 szt.: Wymagania: - precyzyjna dokładność (do 100g) - czytelna skala wraz z zabezpieczeniem zabezpieczającym przed rozregulowaniem podczas przenoszenia - wygodna platforma, bez ostrych krawędzi i narożników - wyposażona we wzrostomierz - gwarancja min. 24 miesiące Zadanie Nr 3: *Cewnik HSG do histerosalpingografii jednorazowy - 600 szt.: - rozmiar 5 Fr x 40cm - strzykawka 5 ml, posiadająca ogranicznik tłoczenia zapobiegający nadmiernemu napompowaniu bezlateksowego miękkiego balonu - zawory na obu kanałach cewnika ( zawór do pompowania balonu oraz zawór do wstrzyknięcia wodnego roztworu soli) - plastyczna osłonka wprowadzająca, utrzymująca wykrzywienie co znacznie ułatwia wprowadzenie do kanału szyjki macicy. Zadanie Nr 4: * Wziernik dwułyżkowy z retraktorem - 8 szt.: łyżka dolna o wym.: 85 x 33 mm, dł. 230 mm, łyżka górna o wym. : 75 x 35 mm, dł. 230 mm, * Wziernik dwułyżkowy mały typ Kristeler - 10 szt.: łyżka dolna o wym.: 75 x 30 mm, dł. 180 mm, łyżka górna o wym.: 80 x 25 mm, dł. 180 mm, * Wzierniki ginekologiczne dwułyżkowe typu Kristeler - 10 szt. łyżka górna: dł.180 mm 7 cali, wym. łyżki 75 x 30 mm łyżka dolna: dł.180 mm 7 cali, wym. łyżki 80 x 25 mm * Wzierniki ginekologiczne małe typu Cusco, z pełną rękojeścią: - wym. łyżki 75x17 mm - dla młodych kobiet -10 szt. - wym. łyżki 80x24 mm - model standardowy -10 szt. * Wzierniki ginekologiczne typu Hegar, o różnej średnicy: od 2 mm do 14 mm, co 0,5 mm, dł. 185 mm - 8 kpl. * Sonda domaciczna typu Sims, wyskalowana, dł. 330 mm, średnica 4 mm - 5 szt. * Sonda typu Novak-Schoenck, do biopsji endometrium, dł. 240 mm - 3 szt. * Kulociąg jednozębny typu Schroeder, model standardowy, dł. 250 mm - 10 szt. Kulociąg okienkowy typu Foerster-Ballenger, prosty, model standardowy, dł. 245 mm - 16 szt. * Konchotom zakrzywiony typu Schumacher, z dużymi trójkątnymi okienkami ,dł. 240 mm - 5 szt. * Skrobaczka ginekologiczna typu Recaimer, sztywna, ostra, dł. max. 300 mm, szer. łopatki 8,5 mm - 5 szt. * Skrobaczka ginekologiczna typ Recaimer, sztywna, ostra, dł. max. 300 mm, szer. łopatki 10,5 mm - 5 szt. * Skrobaczka ginekologiczna typ Recaimer, sztywna, ostra, dł. max. 300 mm, szer. łopatki 12,0 mm - 5 szt. * Nożyczki preparacyjne: - typu Metzenbaum, proste, dł. 145mm - 2 szt. - typu Mayo, proste, dł.165mm - 2 szt. - typu Mayo, zakrzywione, dł.165mm - 1 szt. * Nożyczki chirurgiczne tępo-ostre: - standardowe, proste, dł.175 mm - 3 szt. - standardowe, proste, dł.145 mm - 2 szt. * Nożyczki do zdejmowania szwów, dł. 145 mm: - standardowe, ostro-ostre - 5szt., - standardowe, tępo-ostre - 5szt., * Nożyczki chirurgiczne delikatne, z twardą wkładką węglową, ostro/ostre, ucha złocone, proste, dł. 120 mm- 3 szt. * Nożyczki chirurgiczne delikatne, z twardą wkładką węglową, ostro/ostre, ucha złocone, zakrzywione, dł. 120 mm- 3 szt. * Nożyczki do cięcia krocza z kulką, mimośrodowe, typ Lister, dł. 160 mm, - 8 szt. * Nożyczki do cięcia pępowiny zakrzywione bocznie, dł. 135 mm, - 8 szt. * Kleszcze naczyniowe typu Crile, delikatne, proste, dł.140 mm - 5 szt. * Kleszcze naczyniowe typu Leriche, delikatne, zakrzywione, dł. 150 mm - 5 szt. * Kleszczyki naczyniowe typu Rochester-Pean, proste dł.160 mm - 5 szt. * Kleszczyki naczyniowe typu Pean, proste, dł. 140 mm,- 5 szt. * Kleszczyki naczyniowe typu Rochester-Pean, zakrzywione, dł. 160 mm,- 10 szt. * Kleszczyki naczyniowe typu Kocher-Ochsner, proste, dł. 160 mm,- 10 szt. * Kleszcze naczyniowe typu Crile, delikatne, proste, dł. 160 mm - 16 szt. * Kleszcze naczyniowe delikatne typu Sarot, proste, dł. 240mm, - 8 szt. * Kleszcze do materiałów opatrunkowych, zakrzywione, z zamkiem, typu Gross, dł. 200 mm, - 8 szt. * Nożyce preparacyjne,długie, tępo/tępe, zakrzywione, typu Mayo-Lexer, dług. 165 mm, - 8 szt. * Pinceta chirurgiczna standardowa, 1x2 zęby: - dł. 160 mm - 17 szt. - dł.180 mm - 3 szt, * Pinceta anatomiczna standardowa: - dł. 160 mm - 2 szt. - dł.180 mm - 11 szt, * Igłotrzymacz chirurgiczny typu Crile-Wood, z twardą wkładką, nacięciami krzyżowymi co 0,4 mm, złoconymi uchami, prosty, dł. 200 mm,- 12 szt. * Igłotrzymacz chirurgiczny typu Crile-Wood, z twardą wkładką, nacięciami krzyżowymi co 0,4 mm, złoconymi uchami, prosty, dł. 185 mm,- 8 szt. * Tuba amnioskopowa stożkowa, z obturatorem o zakończeniu tępym, okrągłym, średnica tuby 16x24 mm, dł. robocza 200 mm - szt. 2 * Tuba amnioskopowa stożkowa, z obturatorem o zakończeniu tępym, okrągłym, średnica tuby 14x40 mm, dł. robocza 200 mm - szt. 2 * Tuba amnioskopowa stożkowa, z obturatorem o zakończeniu tępym, okrągłym, średnica tuby 18x40 mm, dł. robocza 200 mm - szt. 2 * Miski nerkowate ze stali nierdzewnej dł. 250 mm -20 szt. * Koszosita narzędziowe, perforowane, o wym. 243x253x56 mm, wykonane z 1 arkusza stali nierdzewnej, z perforacją kwadratową o dł. boku 8 mm, zaopatrzone w 4 nóżki z tworzywa sztucznego i ergonomiczne uchwyty blokujące się pod kątem 90 st.- szt. 5 * Koszosita narzędziowe, perforowane, o wym. 485x235x56 mm wykonane z 1 arkusza stali nierdzewnej, z perforacją kwadratową odł boku 8 mm, zaopatrzone w 4 nóżki z tworzywa sztucznego i ergonomiczne uchwyty blokujące się pod kątem 90 st. - szt. 5 * Stetoskop standardowy (dla dorosłych) - 10 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy- Prawo zamówień publicznych oraz dołączą do oferty wymienione poniżej dokumenty i oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów, oświadczeń zgodnie z formułą /spełnia/- /nie spełnia/. Z treści załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. należy załączyć w ofercie: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b/ Oświadczenie o nie wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych wg Załączników Nr 5 i Nr 6 sporządzonych przez Zamawiającego do niniejszej SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: a/ wykaz wykonanych min.2 dostaw sprzętu medycznego o wartości minimalnej 20.000,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy załączyć następujące dokumenty: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 20.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć: a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), 5. Oświadczenie o podwykonawstwie, w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia lub wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazując tę część. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej należy je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-bielany.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach