Przetargi.pl
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej z podziałem na pakiety asortymentowe

Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, ul. Wiejska 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 668 91 00 , fax. 56 668 91 01
  • Data zamieszczenia: 2016-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
    ul. Wiejska 9 9
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 668 91 00, fax. 56 668 91 01
    REGON: 00030232700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbrodnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej z podziałem na pakiety asortymentowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej nr 1 (CPV 33.19.00.00-8); 2) Pakiet nr 2 - Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej nr 2 (CPV 33.69.60.00-5); 3) Pakiet nr 3 - Materiały eksploatacyjne do aparatury medycznej nr 3 (CPV 33.12.32.10-3); 4) Pakiet nr 4 - Materiały eksploatacyjne do systemów ssących (CPV 33.19.00.00-8); 5) Pakiet nr 5 - Materiały zużywalne do terapii nerkozastępczej do systemu Multifiltrate firmy Fresenius Medical Care (CPV 33.18.15.00-7); 6) Pakiet nr 6 - Błony i odczynniki RTG (CPV 32.35.41.00-0, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3); 7) Pakiet nr 7 - Elektrody do aparatu elektrochirurgicznego (CPV 33.12.41.30-5); 8) Pakiet nr 8 - Dreny do pompy artroskopowej typ Solo FMS (CPV 33.14.16.40-8); 9) Pakiet nr 9 - Endoskopia (CPV 33.19.00.00-8); 10) Pakiet nr 10 - Spirometria (CPV 33.19.00.00-8); 11) Pakiet nr 11 - Materiały eksploatacyjne do CPAP (CPV 33.19.00.00-8); 2. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw ww. pakietach zawiera wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia w formularzu cenowym kolumn opisanych pt. Nazwa handlowa i producent oraz Nazwa handlowa lub Producent. 4. Zaoferowane w ofercie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pakiet. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie pakiety. W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu. Instrukcja wypełniania formularzy cenowych znajduje się w pkt XII SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w zależności od pakietu, na który składa się ofertę: 2.1. Pakiet nr 1 - 305,00 zł. 2.2. Pakiet nr 2 - 770,00 zł. 2.3. Pakiet nr 3 - 1 750,00 zł. 2.4. Pakiet nr 4 - 540,00 zł. 2.5. Pakiet nr 5 - 2 600,00 zł. 2.6. Pakiet nr 6 - 240,00 zł. 2.7. Pakiet nr 7 - 250,00 zł. 2.8. Pakiet nr 8 - 1 200,00 zł. 2.9. Pakiet nr 9 - 2 300,00 zł. 2.10. Pakiet nr 10 - 115,00 zł. 2.11. Pakiet nr 11 - 450,00 zł. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy 93 9484 1150 2200 0000 5733 0004 i załączyć do oferty potwierdzenie wpłaty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. Tytuł przelewu wadium powinien być oznaczony numerem sprawy ZP/6/2016 i numerem pakietu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji dostaw
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zozbrodnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach