Przetargi.pl
Dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy i posypywarki w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu

PGKiM w Rynie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11520 Ryn, ul. Konrada Wallenroda
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 421 80 22 , fax. 0-87 421 80 22
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGKiM w Rynie Sp. z o.o.
    ul. Konrada Wallenroda 10
    11520 Ryn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 421 80 22, fax. 0-87 421 80 22
    REGON: 79031542400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimryn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika rolniczego, przyczepy i posypywarki w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawę ciągnika rolniczego o mocy do 100 kM, przyczepy o dopuszczalnej masie ładowności do 5 t i posypywarki do mieszanki piaskowo solnej o ładowności do 4 t fabrycznie nowych, rok produkcji 2017 lub 2018 w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem ostatecznego terminu składania ofert w wysokości 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - gwarancji bankowej, - gwarancji ubezpieczeniowej, 3. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach podanych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na konto Zamawiającego w Banku BGŻ BNP Paribas nr 92 2030 0045 1110 0000 0074 8550 5. Potwierdzenie wadium w innej formie niż pieniądzu należy dołączyć do oferty; 6. Wykonawca, który nie udokumentuje wniesienia wadium w sposób określony powyżej zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania; 7. Po zakończeniu postępowania tj. w terminie 8 dni od dnia ogłoszenia wyboru najlepszej oferty zamawiający zwraca wadium wszystkim uczestnikom postępowania z wyłączeniem wybranego wykonawcy i podmiotów, które wniosły sprzeciw lub odwołanie, 8. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub został wykluczony z postepowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia sprzeciwu lub odwołania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia – Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzi sprzedaż 3 podobnych pojazdów 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym – Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Na dowód wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy, zobowiązani są dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy b) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 2) Na wezwanie zamawiającego wykonawca , którego oferta została najwyżej oceniona, dostarcza następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 3) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, d) Wyżej wymienione dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, za wyjątkiem dokumentu wymienionego w ppkt b, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy dotyczące terminów wystawienia niniejszych dokumentów stosuje się odpowiednio. f) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4) W celu zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielonego zamówienia oraz oceny spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawcy zobowiązani są przedstawić następujące dokumenty: a) wykaz sprzedanych pojazdów w zakresie niezbędnym do potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca – druk w załączeniu Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do załączenia w odniesieniu do tych podmiotów: dokumentów tego samego rodzaju co od wykonawcy. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5) Ponadto Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty następujących dokumentów: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy b) pełnomocnictwo - jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na jego podstawie c) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy). d) karty techniczne producentów pojazdów potwierdzające spełnienie wymagań technicznych; e) potwierdzenie producenta lub aktualny certyfikat, że wykonawca prowadzi autoryzowany serwis ciągników rolniczych wybranych w postępowaniu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach