Przetargi.pl
Dostawa ciągnika komunalnego z przyczepą asenizacyjną

Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku ogłasza przetarg

  • Adres: 21-150 Kock, ul. J. Krasickiego 27
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8591004 , fax. 081 8591059
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kock - Urząd Miejski w Kocku
    ul. J. Krasickiego 27 27
    21-150 Kock, woj. lubelskie
    tel. 081 8591004, fax. 081 8591059
    REGON: 43102006100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kockumig.bip.e-zeto.com/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa ciągnika komunalnego z przyczepą asenizacyjną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika komunalnego wraz z przyczepą asenizacyjną do siedziby Gminy Kock, ul. Krasickiego 27, 21-150 Kock. Przedmiot dostawy został szczegółowo opisany w rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 6. Opracują ofertę wg załączonych formularzy zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie oceniana na podstawie dostarczonych dokumentów oraz w oparciu o kryterium spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 3) Formularz Oferta 4) Formularz Specyfikacja przedmiotu dostawy wg wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kockumig.bip.e-zeto.com/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach