Przetargi.pl
Dostawa maszyn rolniczych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 081 4456730
  • Data zamieszczenia: 2016-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 4456603, 4456073, fax. 081 4456730
    REGON: 00000189600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa maszyn rolniczych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    część 1 - dostawa ciągnika rolniczego wraz z zestawem uprawowo-siewnym zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, część 2 - dostawa prasy zwijającej, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz, część 3 - dostawa glebogryzarki, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz, część 4 - dostawa kosiarki spalinowej do trawników, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. Zamawiający żąda aby: 1/ Wykonawca dostarczał przedmiot zamówienia: - w zakresie części 1 do Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, 22-230 Wola Uhruska - w zakresie części 2 do Stacji Dydaktyczno Badawczej w Sosonowicy ul. Wojska Polskiego 180, - w zakresie części 3 do Rolniczego Zakładu Doświadczalnego w Lublinie ul. Doświadczalna 50, - w zakresie części 4 do Działu Spraw Socjalnych Studentów w Lublinie ul. Langiewicza 6. 2/ Wykonawca wyraził zgodę na 30 dniowy termin płatności w rozliczeniu z Zamawiającym za zrealizowaną dostawę, 3/ Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 24 miesięcy, licząc od dnia dostawy i podpisania protokółu odbioru przedmiotu zamówienia, 4/ Wykonawca wykonał i dostarczył przedmiot zamówienia o wymogach i parametrach opisanych w załącznikach nr 1-4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 167000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość terminu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.up.lublin.pl/szp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach