Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej nr 106275L - ulicy Aleksandra Gierymskiego w Lublinie na odcinku od ul. Ludwika Zamenhofa (wraz ze skrzyżowaniem do posesji nr 25 przy ul. Aleksandra Gierymskiego oraz ciągu pieszego na odcinku od ul. Jana Pocka do ul. Aleksandra Gierymskiego, wraz z budową oświetlenia drogowego, sieci kanalizacji deszczowej z włączeniem do kanału w pasie drogi ul. Ludwika Zamenhofa, oraz przebudową istniejących sieci: gazowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, kolidujących z projektowaną inwestycją drogową.

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2016-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej nr 106275L - ulicy Aleksandra Gierymskiego w Lublinie na odcinku od ul. Ludwika Zamenhofa (wraz ze skrzyżowaniem do posesji nr 25 przy ul. Aleksandra Gierymskiego oraz ciągu pieszego na odcinku od ul. Jana Pocka do ul. Aleksandra Gierymskiego, wraz z budową oświetlenia drogowego, sieci kanalizacji deszczowej z włączeniem do kanału w pasie drogi ul. Ludwika Zamenhofa, oraz przebudową istniejących sieci: gazowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, kolidujących z projektowaną inwestycją drogową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową branży drogowej, branży elektrycznej - oświetlenie drogowe, branży sanitarnej - sieć kanalizacji deszczowej, branży gazowniczej - przyłącza gazowe, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę, a w szczególności: 1. budowę drogi, a w tym: 1.1. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 1.2. roboty ziemne, 1.3. ułożenie krawężników, 1.4. ułożenie obrzeży, 1.5. wykonanie podbudowy pod jezdnię, chodniki i zjazdy, 1.6. wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - asfaltowych, 1.7. wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej, 1.8. wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej, 1.9. regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych wraz z wymianą włazów na nowe, zaworów wodociągowych, 1.10. wykonanie oznakowania poziomego, pionowego i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu; 2. budowę sieci kanalizacji deszczowej,a w tym: 2.1. roboty przygotowawcze, 2.2. roboty ziemne, 2.3. roboty montażowe, 2.4. zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych rurami dwudzielnymi; 3. budowę oświetlenia drogowego,a w tym: 3.1. roboty ziemne, 3.2. wykonanie przewiertów, 3.3. układanie kabli, 3.4. montaż słupów oświetleniowych, 3.5. montaż wysięgników, 3.6. montaż opraw; 4. przebudowę sieci gazowej, 5. przebudowę sieci energetycznych, 6. przebudowę sieci teletechnicznych, 7. uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót, 8. prowadzenie dziennika budowy, 9. sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z ustawą Prawo Geodezyjne i Kartograficzne z dnia 17.05.1989 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.)  w wersji papierowej  w ilości 4 egz. oraz w wersji elektronicznej w formacie GIS/CAD na nośniku CD, z podziałem na branże oraz sieci wraz z pieczęcią Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, 10. przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, 11. przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania, 12. przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach