Przetargi.pl
Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Gmina Konopnica ogłasza przetarg

  • Adres: 21-030 Motycz, Kozubszczyzna 127a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5031081 , fax. 081 5031082
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopnica
    Kozubszczyzna 127a 127a
    21-030 Motycz, woj. lubelskie
    tel. 081 5031081, fax. 081 5031082
    REGON: 43101967800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.eurzad.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego. na terenie gminy Konopnica nie objętym planem zagospodarowanie przestrzennego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 z 2003r. poz. 717, z późn. zmianami ) . Zakres opracowania - ilość decyzji do opracowania szacuje się wstępnie na 450 sztuk. Ostateczna liczba decyzji zostanie ustalona po przeprowadzeniu postępowania przetargowego i wyborze najkorzystniejszej oferty, w zależności od przeznaczonych w budżecie środków na ten cel i ceny jednostkowej za opracowanie 1sztuki projektu decyzji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w sposób: spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających, że Wykonawca: 1. Posiada uprawnienia do prowadzenia działalności obejmującej wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia. 2. Dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia urbanistyczne lub architektoniczne. 3. Wykonał w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w ciągu tego okresu co najmniej 100 sztuk decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienie którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca( wzór zał.4). 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli Wykonawca wykazał osoby którymi będzie dysponował. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają uprawnienia architektoniczne lub urbanistyczne. 5. Zaświadczenie z Okręgowej Izby Urbanistów lub Okręgowej Izby Architektów aktualne w dniu otwarcia ofert, potwierdzające przynależność do Izby osób wykonujących zamówienie. 6. Wykaz projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia jest dłuższy w ciągu tego okresu z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.( wzór -zał. 3). W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór -zał.2)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.eurzad.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach