Przetargi.pl
Dostawa bloczków betonowych oraz tłucznia betonowego (kruszony beton) do poszczególnych sołectw na terenie Gminy Sieciechów

Gmina Sieciechów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-922 Sieciechów, Rynek 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6216008 , fax. 048 6216008
  • Data zamieszczenia: 2011-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieciechów
    Rynek 16 16
    26-922 Sieciechów, woj. mazowieckie
    tel. 048 6216008, fax. 048 6216008
    REGON: 00054877800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieciechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa bloczków betonowych oraz tłucznia betonowego (kruszony beton) do poszczególnych sołectw na terenie Gminy Sieciechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa bloczków betonowych oraz tłucznia betonowego (kruszony beton) do poszczególnych sołectw na terenie Gminy Sieciechów I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. dostawa bloczków betonowych - około 19 100 sztuk o następujących minimalnych wymaganiach technicznych: - wymiary 38 mm x 24 mm x 12 - beton klasy B15 Bloczki betonowe muszą posiadać atest polskich norm Bloczki będą dostarczane do następujących miejscowości: Słowiki Nowe - ok. 4 000 szt. Słowiki Stare - ok. 3 900 szt. Zajezierze - ok. 8 800 szt. Zbyczyn - ok. 2 400 szt. 2. dostawa tłucznia betonowego (kruszonego betonu) w ilości około 914 ton. do następujących miejscowości: Kępice - ok. 244 tony Mozolice Małe - ok. 182 tony Nagórnik - ok. 96 ton Opactwo - ok. 256 ton Słowiki Folwark - ok. 136 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142122002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 1 000,00zł (słownie: jeden tysiąc złotych Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dokument gwarancji w formie nie pieniężnej - musi zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 2.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 42 8736 0006 2007 3712 9671 0004 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert t.j. do dnia 09.08.2011r. do godz. 1100 4.Wadium wnoszone w formie : poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym w pkt. 3 terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, a w przypadku gwarancji lub poręczeń - w kasie Zamawiającego, w terminie oznaczonym w pkt. 3. 7.Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium wniesionym w pieniądzu , zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: - upływie terminu związania ofertą, - wybraniu wykonawcy robót z zastrzeżeniem art. 46 ust.1 - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, 8. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sieciechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach