Zarząd Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 81-244 Gdynia, ul. Zakręt do Oksywia 10
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6233312 , fax. 058 6233022
- Data zamieszczenia: 2009-12-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunikacji Miejskiej
ul. Zakręt do Oksywia 10 10
81-244 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6233312, fax. 058 6233022
REGON: 19060628700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkmgdynia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa bezkontaktowych kart elektronicznych w otwartym standardzie przemysłowym Mifare do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa bezkontaktowych kart elektronicznych w otwartym standardzie przemysłowym Mifare do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni w ilości 20 000 sztuk. Oferowany asortyment musi spełniać graniczne parametry techniczno-użytkowe bezwzględnie wymagane wskazane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( SIWZ) . Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi we WZORZE UMOWY stanowiącym integralną część SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317121135
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca jest zobowiązany wykazać się wykonaniem w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 1 dostawy kart elektronicznych bezkontaktowych - na kwotę minimum 50 000 zł brutto; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi spełniać warunki określone w pkt. d, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie warunki określone w pkt. a, b i c. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie danych ( informacji) zawartych w wymaganych dokumentach i oświadczeniach
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, c) oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów, e) wykaz dostaw/y odpowiadającej/ych swoją wartością i rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej/ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy/ów, f) dokument/y potwierdzający/e, że dostawa/y wskazana/e w WYKAZIE DOSTAW została/y wykonana/e należycie. II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: składa dokument/dokumenty zgodnie z postanowieniami §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87, poz.605 z późn.zm.) - w zakresie wskazanym w pkt.I . III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo: a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentu wymienionego w pkt.I lit.a) oraz lit.b) (lit.b dotyczy Wykonawców, którzy będą świadczyć usługi stanowiące przedmiot zamówienia - bezpośrednio) oraz oświadczenia wymienionego w pkt. I lit.b) w zakresie wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Zamawiający przed podpisaniem umowy nie będzie żądał umowy regulującej ich współpracę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkmgdynia.pl/siwz/siwz_zkm-zp-n-32-09.pdf
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa bezkontaktowych kart elektronicznych w otwartym standardzie przemysłowym Mifare do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2015-01-27 - Dostawa bezkontaktowych kart elektronicznych w otwartym standardzie przemysłowym typu Mifare do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2013-06-26 - Dostawa elektronicznych kart bezstykowych i taśm do drukarek Tango 2 dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2013-04-19 - Dostawa bezkontaktowych kart elektronicznych w otwartym standardzie przemysłowym Mifare oraz taśmy kolorowej typu LC1/D YMCKO (5-panelowa do nadruków termosublimacyjnych) dla 350 wydruków lub równoważnej do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2012-05-31 - Dostawa elektronicznych kart bezstykowych, taśm, zestawów czyszczących do drukarek, do kart elektronicznych i tonerów dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2011-12-30 - Dostawa bezkontaktowych kart elektronicznych w otwartym standardzie przemysłowym Mifare do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2011-02-07 - Dostawa elektronicznych kart bezstykowych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2011-01-03 - Dostawa karty akwizycji danych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2010-11-15 - Dostawa płyty z układem programowalnym FPGA dla Centrum Morskich Technologii Militarnych.
Dodano: 2010-01-20 - Dostawa elektronicznych kart bezstykowych, taśm oraz zestawów czyszczących do drukarek, do kart elektronicznych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2009-03-30