Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg
- Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 3091323 do 25 w. 410 , fax. 058 3091323 w. 402
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
ul. Na Stoku 49 49
80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 3091323 do 25 w. 410, fax. 058 3091323 w. 402
REGON: 22004675300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa elektronicznych kart bezstykowych, taśm oraz zestawów czyszczących do drukarek, do kart elektronicznych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa elektronicznych kart bezstykowych (35 000 szt.), taśm (50 szt.) oraz zestawów czyszczących (24 kpl.) do drukarek do kart elektronicznych, dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku, ul. Na Stoku 49 w Gdańsku zgodnie z punktem 3.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317121135
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Złożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców złożył wraz z OFERTĄ następujące oświadczenia i dokumenty (załączniki do oferty): A) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 wg załączonego wzoru. B) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; C) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Wykaz dodatkowych dokumentów jakie winni złożyć Wykonawcy składający ofertę w Zadaniu nr 1: A) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie: - dostaw kart w ilości minimum 35 000 szt. każda dostawa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wg załącznika nr 3 do SIWZ. B) Wypełniony druk Zestawienia Graniczne Parametrów Techniczno - Użytkowych oferowanych kart bezstykowych - wg załącznik nr 4 do SIWZ. C) Oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że elektroniczne karty bezkontaktowe będące przedmiotem dostawy odpowiadają normie (ISO/IEC 14443 typ A), w standardzie MIFARE wraz z kserokopią Certyfikatu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa bezkontaktowych kart elektronicznych w otwartym standardzie przemysłowym Mifare do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2015-01-27 - Dostawa bezkontaktowych kart elektronicznych w otwartym standardzie przemysłowym typu Mifare do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2013-06-26 - Dostawa elektronicznych kart bezstykowych i taśm do drukarek Tango 2 dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2013-04-19 - Dostawa bezkontaktowych kart elektronicznych w otwartym standardzie przemysłowym Mifare oraz taśmy kolorowej typu LC1/D YMCKO (5-panelowa do nadruków termosublimacyjnych) dla 350 wydruków lub równoważnej do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2012-05-31 - Dostawa elektronicznych kart bezstykowych, taśm, zestawów czyszczących do drukarek, do kart elektronicznych i tonerów dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2011-12-30 - Dostawa bezkontaktowych kart elektronicznych w otwartym standardzie przemysłowym Mifare do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2011-02-07 - Dostawa elektronicznych kart bezstykowych dla Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku
Dodano: 2011-01-03 - Dostawa karty akwizycji danych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2010-11-15 - Dostawa płyty z układem programowalnym FPGA dla Centrum Morskich Technologii Militarnych.
Dodano: 2010-01-20 - dostawa bezkontaktowych kart elektronicznych w otwartym standardzie przemysłowym Mifare do Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
Dodano: 2009-12-17