Przetargi.pl
Konserwacja i serwis wewnętrznej sieci telefonicznej oraz instalacji i napraw zestawów telefonicznych w budynkach Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni ul. Kołłątaja 1 i Aleja Jana Pawła II 1

Morski Instytut Rybacki w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 7356100, 7356105, 7356108 , fax. 058 7356110
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Morski Instytut Rybacki w Gdyni
    ul. Kołłątaja 1 1
    81-332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, fax. 058 7356110
    REGON: 00014473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i serwis wewnętrznej sieci telefonicznej oraz instalacji i napraw zestawów telefonicznych w budynkach Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni ul. Kołłątaja 1 i Aleja Jana Pawła II 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    konserwację i serwis wewnętrznej sieci telefonicznej oraz instalacji i napraw zestawów telefonicznych w budynkach Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni ul. Kołłątaja 1 i Aleja Jana Pawła II 1 (w okresie od dnia 01.01.2010 r. do dnia 31.12.2011 roku)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503341108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wnoszenia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych; 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1) Formularz oferty, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA parafowany, złożony na druku, stanowiącym załącznik B do SIWZ. 4) WZÓR UMOWY - parafowany i wypełniony stanowiący Załącznik C do SIWZ. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną