Przetargi.pl
Dostawa benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych eksploatowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Łodzi

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-643 Łódź, ul. Żeligowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6650710 , fax. 42 6332346
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi
    ul. Żeligowskiego 32/34
    90-643 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6650710, fax. 42 6332346
    REGON: 01251326200124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa benzyny bezołowiowej Pb-95 do samochodów służbowych eksploatowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej o wartości oktanowej Pb-95 do samochodów służbowych eksploatowanych w Oddziale Regionalnym KRUS w Łodzi. 2. Wykaz samochodów służbowych eksploatowanych w OR KRUS w Łodzi zawiera Załącznik nr 1 do projektu umowy. 3. Zamawiający w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania niniejszej umowy dokona zakupu benzyny w ilości szacunkowej 84 600 litrów. 4. Zakup paliwa realizowany będzie sukcesywnie, w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 5. Zakup paliwa odbywać się będzie bezgotówkowo, przy użyciu elektronicznych kart paliwowych, bez konieczności każdorazowego wystawiania faktury VAT. 6. Karty paliwowe: 1) przyporządkowane będą do konkretnego pojazdu i jego numeru rejestracyjnego, 2) dla każdej karty paliwowej musi zostać zakodowany miesięczny limit tankowania, zgodnie z informacjami zawartymi w Załączniku nr 1 do projektu umowy, 3) uprawniać będą do dokonywania zakupu paliwa wyłącznie w sieci stacji paliwowych pozostających w dyspozycji Wykonawcy, 4) muszą być zabezpieczone kodem PIN, 5) są wystawiane i doręczane Zamawiającemu w ramach wynagrodzenia, 6) muszą być ważne przez cały okres realizacji zamówienia, 7) muszą być niezwłocznie zablokowane w przypadku utraty, kradzieży lub zniszczenia – w takim przypadku Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązany będzie wydać, aktywować i doręczyć nieodpłatnie Zamawiającemu kartę zamienną wraz z nowym numerem PIN, 8) będą wycofywane na podstawie wskazania Zamawiającego. 7. Jakość paliw objętych przedmiotem zamówienia będzie zgodna z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1680).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) paliwami ciekłymi, udzieloną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.). Zamawiający uzna warunek udziału za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ (składane do oferty, w formie pisemnej) oraz kserokopię aktualnej koncesji, o której mowa w ppkt a) – składaną na wezwanie Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub jego kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, 3) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub jego kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa – w przypadku pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ; wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą (który złożył ofertę w postępowaniu) nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach