Przetargi.pl
DOSTAWA AUTOPILOTÓW, MODEMÓW RADIOWYCH I CZUJNIKÓW NAWIGACYJNYCH DO WYPOSAŻENIA POKŁADOWEGO MINI BPS

Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6837865 , fax. 022 6837977
  • Data zamieszczenia: 2011-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
    ul. Kaliskiego 2 2
    00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6837865, fax. 022 6837977
    REGON: 01212290000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA AUTOPILOTÓW, MODEMÓW RADIOWYCH I CZUJNIKÓW NAWIGACYJNYCH DO WYPOSAŻENIA POKŁADOWEGO MINI BPS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa autopilotów, modemów radiowych i czujników nawigacyjnych do wyposażenia pokładowego mini BSP, posiadających następujące parametry: 1.pakiet rozszerzony autopilota, składający się z następujących podzespołów: płytka autopilota z odbiornikiem GPS; zestaw startowy; radiomodem - zasięg podstawowy; radiomodem - zasięg powiększony; przetwornik analogowo-cyfrowy dla dodatkowych kanałów; wysokościomierz ultradźwiękowy; moduł magnetometru; przetwornik złącz magistrali szeregowej transmisji danych; terminal komunikacyjny użytkownika. 2.Pakiet podstawowy autopilota, składający się z następujących podzespołów: płytka autopilota z odbiornikiem GPS; zestaw startowy; wysokościomierz ultradźwiękowy; moduł magnetometru; radiomodem - zasięg podstawowy; radiomodem - zasięg powiększony. Dokumentacja techniczna i użytkownika: w języku polskim lub angielskim. Dostawa, uruchomienie urządzeń i przeszkolenie personelu w zakresie obsługi: - dwa dni szkolenia w siedzibie Zamawiającego. 3.Autopilot - właściwości fizyczne: maks. masa płytki głównej z czujnikami - 30 g, obudowa płytki głównej, maks. wymiary - 120 x 40 x 15 mm, zasilanie - 3-30 V, maks. pobór prądu - 150 mA, możliwość programowania przez użytkownika. 4.Możliwości w zakresie obsługi serwomechanizmów sterowania organami płatowca: lotki, klapolotki, klapy i lotki, klapy separowane, stery, stery/lotki dzielone, ster/przepustnica w trybie mieszania, liczba jednocześnie obsługiwanych serw - 8/16/24, częstotliwość aktualizacji serwa - 50 Hz, serwo zasilane z głównego/separowanego źródła napięcia, monitorowanie napięcia źródła zasilania głównego/separowanego, tryb zdalnego sterowania, rozdzielczość obsługiwanych serwomechanizmów - 10-15 bit, przetwornik analogowo-cyfrowy dla dodatkowych kanałów, 3-osiowy magnetometr. 5.Możliwości zabudowanych czujników: zakres czujnika prędkości lotu - do 200 km/h, zakres wysokościomierza - do 1000 m, 3-osiowy żyroskopowy czujnik prędkości kątowych. 6.Możliwości w zakresie sterowania: optymalne szeregowanie wzmocnienia, sterowanie z wyprzedzeniem lotką/sterem kierunku dla poprawy manewru w zakręcie, sterowanie z wyprzedzeniem lotką/sterem wysokości dla utrzymania wysokości w zakręcie, autonomiczny start i lądowanie, min. liczba definiowanie w trybie użytkownika nastaw regulatorów PID pętli sprzężenia zwrotnego w dostępnych kanałach sterowania - 8 min. liczba funkcji programowania dostępnych w tablicy przeglądowej użytkownika - 8 złącza kompatybilne z powszechnie dostępnymi urządzeniami peryferyjnymi. 7.Możliwości w zakresie nawigacji: odświeżanie sygnału GPS z częstotliwością co najmniej 1 Hz, opcjonalne odświeżanie sygnału GPS z wyższą częstością, zmiana ustawień sterów w wyznaczonym punkcie trasy, zmiana pułapu w wyznaczonym punkcie trasy, zmiana prędkości lotu w wyznaczonym punkcie trasy, programowanie toru pętli wyczekiwania, obsługa błędu w sytuacji niebezpiecznej zamienność trybów sterowania autonomicznego i zdalnego, opcjonalna nawigacja w trybie DGPS, min. liczba programowanych punktów trasy - 100. 8.Możliwości w zakresie przesyłu danych telemetrycznych: min. liczba ustawionych przez użytkownika parametrów do transmisji w czasie rzeczywistym - 60, min. częstotliwość odświeżania danych telemetrycznych - 5 Hz, min. liczba nakładek obrazu video - 10, zasięg modemów radiowych - nie mniejszy niż 5 km. 9.Możliwości w zakresie kompatybilności z naziemną stacją kontroli: oprogramowanie do obsługi stacji naziemnej, treningowy tryb symulacyjny autopilota, opcjonalny zestaw wyposażenia stacji naziemnej, dopasowanie wzmocnienia sygnałów w kanałach sterowania w trakcie lotu, zmiana punktów trasy w trakcie lotu, sterowanie serwomechanizmami kontroli głowicy rozpoznawczej ze stacji, przełączanie na kanał sterowania RC w dowolnej chwili lotu, edycja danych przesyłanych z dowolnego punktu trasy w czasie rzeczywistym. Szczegółowa specyfikacja techniczna znajduje się w załączniku Nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach