Przetargi.pl
Dostawa automatycznej stacji meteorologicznej

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21866/dostawy.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa automatycznej stacji meteorologicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia jest: Wydział Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji ul. Bartnicza 5, Wrocław. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 11 do SIWZ. Zamówienie obejmuje zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie prac podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem prac wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia. Warunki rękojmi i gwarancji: a) na fundament żelbetowy - 36 miesięcy rękojmi i gwarancji, b) na automatyczną stację meteorologiczną Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 12 miesięcznej rękojmi i gwarancji, c) termin gwarancji liczony będzie od daty dokonania bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru, d) gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy, przeglądy gwarancyjne, regulacje, e) w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu zamówienia, zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia, f) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i uzyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy, g) transport sprzętu w ramach serwisu w okresie gwarancji odbędzie się na koszt Wykonawcy, h) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty dokonania odbioru. Warunki realizacji: a) Wykonawca wykona fundament żelbetowy w oparciu o: - projekt budowlany i decyzję administracyjną o pozwolenie na budowę dla fundamentu żelbetowego, do którego będzie zamontowany maszt automatycznej stacji meteorologicznej (wraz z wszystkimi niezbędnymi w danym zakresie uzgodnieniami, dokumentami, mapami), sporządzonego w oparciu o decyzję nr 3978/2017 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dn. 24.07.2017 r. oraz dokumentacji geotechnicznej badań podłoża gruntowego określającego warunki gruntowo-wodne w podłożu działek nr 12,3 AM-15 obręb Swojczyce przy ul. Bartniczej we Wrocławiu, - projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - dla fundamentu żelbetowego, do którego będzie zamocowany maszt automatycznej stacji meteorologicznej, b) projekt budowlany i wykonawczy winien być wykonany przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia w danym zakresie oraz powinien spełniać wymagania określone uwarunko3aniami istniejącej infrastruktury technicznej, uzgodnieniami z Zamawiającym, ze sztuką budowlaną, a w szczególności z przepisami ustawy z dn. 7.07.1994 r. Prawo budowlane oraz przepisami wykonawczymi, tj. Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dn. 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-uzytkowego, c) wszystkie materiały i urządzenia uzyte przy realizacji zamówienia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i zastosowania w budownictwie i obowiązującym przepisom. Wyklucza się możliwość montażu jakichkolwiek materiałów nieposiadających ważnych certyfikatów, d) Wykonawca swoim staraniem i na własny koszt przeszkoli osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego urządzenia, e) przeszkolenie personelu Zamawiającego zostanie wykonane po dostawie urządzenia i jego uruchomieniu. Przeszkolenie personelu nastąpi w miejscu zainstalowania urządzenia i zostanie potwierdzone protokołem, w którym wskazany zostanie zakres przeszkolenia, czas jego trwania oraz osoby biorące udział w szkoleniu ze strony Wykonawcy jak i zamawiającego, f) przekazanie i odbiór techniczny przedmiotu umowy oraz testy funkcjonalności zostaną dokonane w obecności przedstawicieli obu stron. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez uwag. W razie wystąpienia jakichkolwiek niezgodności przedmiotu umowy z wymaganiami określonymi w umowie lub SIWZ, Wykonawca bez prawa do jakiegokolwiek dodatkowego wynagrodzenia, zobowiązany jest w terminie 5 dni usunąć wszelkie usterki. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach lub odstępstwach, w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej strony i podpisany przez obie strony. W protokole tym strony ustala dodatkowy termin odbioru urządzenia, g) podpisanie protokołu odbioru przedmiotu umowy będzie dokonane po przeprowadzeniu przeszkolenia, h) podpisanie protokołu odbioru zawierającego jakiekolwiek uwagi dotyczące wykonania umowy nie stanowi potwierdzenia wykonania umowy i dochowania terminu określonego w rozdz. 4. SIWZ i nie jest podstawą do wystawienia faktury VAT. Podstawą do wystawienia faktury VAT obejmującej wynagrodzenie jest podpisanie przez strony protokołu odbioru nie zawierającego jakichkolwiek uwag dotyczących niezgodności przedmiotu umowy z umową lub SIWZ, i) do protokołu odbioru powinny być dołączone w języku polskim: - instrukcja obsługi, - karty gwarancyjne, - deklaracja zgodności z normami CE (kserokopia), j) niedostarczenie ww. dokumentów będzie traktowane jako niewykonanie przedmiotu umowy, k) Wykonawca wyznaczy osobę do koordynowania prac związanych z realizacja przedmiotu zamówienia, l) Wykonawca będzie odpowiadał za dostarczony przez siebie przdmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego. Termin płatności wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Faktura musi zawierać informację z numerem umowy, na podstawie której została wystawiona oraz nazwę jednostki będącej beneficjentem dostawy. Wykonawca obliczy wartość zamówienia (cenę) poprzez dodanie wartości wszystkich poszczególnych elementów zamówienia, tj, wykonania fundamentu, dostawę, montaż i uruchomienie automatycznej stacji meteorologicznej. Ta całkowita wartość winna być wpisana do formularza ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2. wypełniony i podpisany dokument pn. przedmiar, 3. parametry techniczne przedmiotu zamówienia, 4. w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów w oryginale, 5. pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. 6. w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. kopia dowodu wniesienia wadium. 8. Wykonawca oferując dostawy, usługi lub roboty budowlane równoważne musi złożyć wraz z oferta dokumenty potwierdzające te równoważność, 9. parametry techniczne przedmiotu zamówienia na podstawie załącznika nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach