STROŃSKI PARK AKTYWNOŚCI "JASKINIA NIEDŹWIEDZIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 57-550 Stronie Śląskie, ul. Kościuszki 20A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 501674522
- Data zamieszczenia: 2024-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: STROŃSKI PARK AKTYWNOŚCI "JASKINIA NIEDŹWIEDZIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Kościuszki 20A
57-550 Stronie Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 501674522
REGON: 021568307 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaskinianiedzwiedzia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: „Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: „Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego”Prowadzenie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy robotach związanych z inwestycją pod nazwą: „Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego” w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na jego użytkowanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego.Nadzór obejmuje konsultacje w zakresie dokumentacji projektowej.Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach przetargowych na wyłonienie Wykonawcy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego polegającego na udostępnieniu nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Patie Mastodonta) dla ruchu turystycznego, które stanowią integralną część umowy. Program funkcjonalno-użytkowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Ze szczegółowym opisem zadania można zapoznać się w siedzibie zamawiającego oraz na stronie internetowej pod linkiem: https://jaskinia.ezamawiajacy.pl/app/demand/notice/public/77897/details - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem Zamówienia, o wartości ubezpieczenia co najmniej 500 000,00PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych,00/100) na wszystkie zdarzenia i co najmniej 100 000,00PLN ( słownie: sto tysięcy złotych,00/100) na jedno zdarzenie w zakresie ubezpieczenia, zobowiązującej ubezpieczonego do naprawienia szkody rzeczowej lub osobowej wyrządzonej osobie trzeciej na sumę gwarancyjną ubezpieczenia.4) zdolności technicznej lub zawodoweja) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: osobę/osobami, która/-e będzie/-dą brała/-y udział w realizacji zamówienia jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, posiadająca/-e uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych, w specjalnościach:• konstrukcyjno-budowlanej, osoba ta pełnić będzie funkcję Inspektora Koordynatora. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej elektrycznej bez ograniczeń;• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń;• drogowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334). Dopuszcza się łączenie kilu funkcji przez jedną osobę w przypadku posiadania kilku rodzajów uprawnień lub kwalifikacji.b) posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie:Zamawiający uzna spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej dwa zadania (w ramach dwóch odrębnych umów), których przedmiotem było nadzorowanie robót budowlanych obiektów kubaturowych, z zakresu specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacji elektrycznych/elektroenergetycznych i instalacji sanitarnych o łącznej wartości min. 5 000 000,00 zł każdy, z podaniem ich rodzaju, wartości, miejsca, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane. Zamawiający przez zamówienie rozumie jedną umowę.Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu z tabeli A Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia wszczęcia niniejszego postępowania (tj. z dnia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych)Wykonawca musi wykazać, że nadzorowane roboty zostały sprawowane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami wiedzy inżynierskiej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 364 ul. Legnickiej z drogą gminną ul. Broniewskiego i dojazdu do strefy przemysłowej
Dodano: 2024-04-16 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 120168D. Lubiel droga dojazdowa do gruntów rolnych"
Dodano: 2024-04-09 - Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. „Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego”
Dodano: 2024-03-19 - OPRACOWANIE PROGRAMÓW FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYCH DLA ZADANIA PN.: "BUDOWA DRÓG DLA ROWERÓW W JELENIEJ GÓRZE" (Etap II)
Dodano: 2024-02-20 - Wykon.dokum.projekt. dla inwest.realiz. w ramach zad.: Rozw.infrast.edukac. powiatu polkowickiego poprzez budowę dostępn.budynku Powiat.Ośrod.Poradnictwa Psycholog.-Pedagogicznego i Doradzt.Metodycz.
Dodano: 2023-12-28 - Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej rozbudowy drogi gminnej nr 104910D w ramach zadania inwestycyjnego "Budowa multimodalnego węzła przesiadkowego w Miękini"
Dodano: 2023-12-13 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placów, dróg oraz wykonanie kanalizacji w PST-2 w kompleksie wojskowym nr 7788 w Świętoszowie.
Dodano: 2023-12-06 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Wąsosz”
Dodano: 2023-12-05 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn.: „Przebudowa basenu wraz z budową infrastruktury towarzyszącej oraz zagospodarowaniem terenu w Polanicy – Zdroju”
Dodano: 2023-11-24 - Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i modernizacji Sanatorium „Młynarz” przy ul. Wojska Polskiego 3 w Szczawnie Zdroju
Dodano: 2023-11-17