Powiat Wrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 50-440 Wrocław, Tadeusza Kościuszki 131
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski
Tadeusza Kościuszki 131
50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
REGON: 931934816 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Renowacja zabytkowego budynku nr 2 w Powiatowym Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich – Etap 1, opracowanie dokumentacji projektowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych związanych z renowacją budynku nr 2 wchodzącego w skład zabytkowego kompleksu Powiatowego Centrum Usług Społecznych im. Jana Pawła II w Kątach Wrocławskich (zwanego dalej PCUS).Etap 1 inwestycji obejmuje opracowanie dokumentacji technicznej, a w szczególności wykonanie projektu budowlanego (tj. projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego), projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, wraz z niezbędnymi opiniami, zgłoszeniami, uzgodnieniami i pozwoleniami, umożliwiającymi rozpoczęcie i prowadzenie robót budowlanych, w szczególności w zakresie wynikającym z ustawy o ochronie zabytków. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek sytuacji finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:1) Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: wykonali należycie w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi o podobnym zakresie i charakterze, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy i/lub rozbudowy i/lub remontu i/lub renowacji obiektu użyteczności publicznej, wielokondygnacyjnego, znajdującego się w rejestrze zabytków i/lub gminnej/wojewódzkiej ewidencji zabytków, o powierzchni użytkowej minimum 500,00 m2.(Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002, w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie Dz. U. poz. 1225 – budynek użyteczności publicznej – należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny;)Warunek udziału w postępowaniu dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, musi być spełniony:a) przez Wykonawcę samodzielnie, lubb) przez podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie, lubc) w przypadku podmiotów występujących wspólnie - samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.Jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres realizowanych obowiązków, czy wystawionych przez Wykonawcę faktur. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego postępowania winien wyodrębnić i podać zakres prac, zgodny z zakresem wymaganym przez Zamawiającego.2) dysponują osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.a) koordynatorem projektu/głównego architekta (wymagana przynależność do izby architektów lub inżynierów budowlanych) – osobą odpowiedzialną za kontakt z Zamawiającym w pełnym zakresie zadania,b) co najmniej jedną osobą na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub odpowiadające uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 10 – letnim doświadczeniem zawodowym do uzyskania uprawnień budowlanych w projektowaniu,c) co najmniej jedną osobą na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 5 – letnim doświadczeniem zawodowym do uzyskania uprawnień budowlanych w projektowaniu,d) co najmniej jedną osobą na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 5 – letnim doświadczeniem zawodowym do uzyskania uprawnień budowlanych w projektowaniu,e) co najmniej jedną osobą na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 5 – letnim doświadczeniem zawodowym do uzyskania uprawnień budowlanych w projektowaniu,f) co najmniej jedną osobą na stanowisku projektanta, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w telekomunikacji w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 5 – letnim doświadczeniem zawodowym do uzyskania uprawnień budowlanych w projektowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-03
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie dokumentacji architektoniczno – budowlanej i konserwatorskiej dotyczącej remontu Kościoła pw. NMP Matki Pocieszenia w Oławie
Dodano: 2024-06-27 - Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Marszowice i Siecieborowice część nr 1 – świetlica Marszowice część nr 2 – świetlica Siecieborowice
Dodano: 2024-06-05 - Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) oraz materiałów dla zadania: (zgodnie z SWZ)
Dodano: 2024-06-05 - Projekt przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 364 ul. Legnickiej z drogą gminną ul. Broniewskiego i dojazdu do strefy przemysłowej – etap I
Dodano: 2024-05-21 - Projekt przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 364 ul. Legnickiej z drogą gminną ul. Broniewskiego i dojazdu do strefy przemysłowej
Dodano: 2024-05-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: „Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego”
Dodano: 2024-04-18 - Projekt przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 364 ul. Legnickiej z drogą gminną ul. Broniewskiego i dojazdu do strefy przemysłowej
Dodano: 2024-04-16 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 120168D. Lubiel droga dojazdowa do gruntów rolnych"
Dodano: 2024-04-09 - Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. „Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego”
Dodano: 2024-03-19 - OPRACOWANIE PROGRAMÓW FUNKCJONALNO - UŻYTKOWYCH DLA ZADANIA PN.: "BUDOWA DRÓG DLA ROWERÓW W JELENIEJ GÓRZE" (Etap II)
Dodano: 2024-02-20