Przetargi.pl
Dostawa autobusu w formie leasingu operacyjnego

Gminne Centrum Kultury i Biblioteka ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, Bytowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8212014, 598212014
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Centrum Kultury i Biblioteka
    Bytowska 10
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 59 8212014, 598212014
    REGON: 222069008
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gok.czarnadabrowka.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa autobusu w formie leasingu operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego autobusu w ramach leasingu operacyjnego, z prawem opcji wykupu oraz ubezpieczeniem komunikacyjnym (OC,AC, NNW Assistance) przez okres 12 miesięcy. Autobus musi spełniać wymagania określone w przepisach prawa, zawartych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 z późn. zm.) oraz odpowiadać warunkom technicznym określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.), niezbędnych do zarejestrowania pojazdu na terenie RP. Autobus musi posiadać homologację, wystawioną zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Zamawiający będzie pokrywał koszty: okresowych badań technicznych, kary i opłaty wynikające z działania Zamawiającego np. mandaty za naruszenie przepisów o ruchu drogowym, mandaty za parkowanie, opłaty abonamentowe - w przypadku posiadania zamontowanego odbiornika radiowego. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt przeszkolić kierowcę w dniu protokolarnego odbioru dostawy. Dostarczony autobus powinien wskazywać pełen stan baku. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć wraz z dostawą autobusu: dwa komplety kluczyków, karta pojazdu, karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu (np. wyciąg ze świadectwa homologacji pojazdu, dokument potwierdzający spełnienie normy emisji spalin), sporządzony w języku polskim. Autobus przedstawiony do odbioru Zamawiającemu powinien być dopuszczony do ruchu przez właściwy organ administracji, z wykonanym przeglądem; przebieg pojazdu nie więcej niż 65 tyś km potwierdzone przeglądami w książce serwisowej;Silnik spełniający normę czystości spalin Euro 6; o mocy nie mniejszej niż 160 KM; o pojemności skokowa nie mniejsza niż 4500 cm3; Rodzaj paliwa - olej napędowy; Ogrzewanie dodatkowe niezależne ogrzewanie postojowe; Wentylacja klimatyzacja fabryczna dwustrefowa (strefa kierowcy + strefa pasażerów nie mniejsza niż 12 KV) lub klimatyzacja dla kierowcy i przestrzeni pasażerskiej z tą samą regulacją temperatury z możliwością regulacji intensywności nawiewu temperatury dla przestrzeni pasażerskiej i przestrzeni kierowcy nie mniejsza niż o mocy 12KV; Układ kierowniczy ze wspomaganiem; Siedzenia pasażerskie i kierowcy: siedzenia tapicerowane, pokryte materiałem odpornym na ścieranie, zabrudzenie i zanieczyszczenie, fotel kierowcy resorowany z podłokietnikiem, fotele uchylne, rozsuwane lub bez rozsuwu bocznego (w zależności od klasyfikacji pojazdu w kategorii M3 -klasie 2 (miedzymiastowej) lub klasie 3 (turystycznej); drzwi automatycznie otwierane (elektryczne otwierane na przycisk oraz zdalnie na pilota); warunki dodatkowe wymagane od wykonawcy wliczone w cenę dostawy autobusu - ilość miejsc: od 31+kierowca+stojące do 40+kierowca+stojące (w zależności od zaproponowanej klasy pojazdu o której mowa w pkt 9, przy czym zamawiający rozważy wariant z miejscami stojącymi i bez miejsc stojących), radio z DVD z menu polskim lub angielskim ewentualnie obsługiwane przyciskami z piktogramami, kamera cofania lub czujnik cofania, koło zapasowe pełnowymiarowe z zestawem narzędzi i podnośnikiem; luki bagażowe – główne min 2,5 m3; elektryczne i podgrzewane lusterka; ABS; EDB; Tachograf cyfrowy z homologacją; ASR; ESP lub ATC; Komputer pokładowy w języku polskim lub angielskim albo wyświetlaczem piktogramowym; Osłona przeciwsłoneczna dla kierowcy; Światła do jazdy dziennej włączane automatycznie; Młotki bezpieczeństwa; Pasy bezpieczeństwa przy każdym siedzeniu; Autoalarm z niezależnym zasilaniem; Imobilajzer; Koło kierownicze z regulacją położenia; Reflektory przeciwmgielne; Wyposażony w dwa akumulatory; Atestowane i ważne gaśnice w ilości zgodnej z obowiązującymi przepisami; Apteczka autobusowa wyposażona zgodnie z obowiązującymi przepisami; Ostrzegawczy trójkąt odblaskowy; Oznakowanie wyjścia awaryjnego; Podłoga pokryta antypoślizgowym tworzywem oraz komplet dywaników w strefie kierowcy; Lusterka wewnętrzne; monitor LCD przedni z odtwarzaczem DVD; mikrofon z nagłośnieniem; lampki przy siedzeniach; podgrzewane filtry paliwa; półki bagażowe nad fotelami; oświetlenie podłogowe przejścia i schodów; szyby boczne przyciemniane; oświetlenie bagażnika; pozostałe dodatkowe wyposażenie zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym (wpisać rodzaj); Warunki gwarancji Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie autobusu zgodnie z opisem technicznym Gwarancja na autobus wraz z wyposażeniem nie podlega ograniczeniu i ma wynosić co najmniej 3 miesiące – liczone od dnia podpisania protokołu odbioru pojazdu. Czas trwania leasingu (liczba rat miesięcznych) 71 Opłata wstępna w wysokości do 10% wartości autobusu brutto, płatna jednorazowo Raty leasingu - zostaną przedstawione przez Wykonawcę w harmonogramie spłat jako równe w całym okresie trwania umowy leasingu, z uwzględnieniem konieczności ich waloryzacji wynikającej ze zmiany stopy WIBOR 1M, z zastrzeżeniem, że raty leasingu płatne będą w odstępach miesięcznych, pierwsza rata leasingowa zostanie opłacona w terminie do 30 dni po protokolarnym odbiorze autobusu. Bazowa stopa procentowa-stopa WIBOR 1M - zmienna w trakcie trwania leasingu Uwaga: na potrzeby porównania i oceny ofert Wykonawca przyjmuje bazową stopę procentową ogłoszoną na dzień 15 sieerpnia 2019 r. Oprocentowanie w stosunku rocznym-stopa WIBOR 1M plus marża Wykonawcy stała w okresie realizacji zamówienia Prawo wykupu Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji nabycia przedmiotu leasingu za cenę ustaloną jako 1% wartości początkowej pojazdu brutto, z możliwością rozłożenia Odpis amortyzacji w okresie trwania umowy leasingu dokonuje Wykonawca Koszty opłat ubezpieczenia - ubezpieczenie autobusu w czasie trwania umowy leasingowej będzie ponosił Zamawiający w zakresie OC, AC, NNW (z wyłączeniem pierwszych 12 miesięcy, gdzie przedmiotowe ubezpieczenie wykupi Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym i obciąży nim jednorazowo Zamawiąjącego) Podatek od środków transportu- Ponosi Zamawiający. Koszty opłaty rejestracyjnej- Ponosi Wykonawca Przewidywany roczny przebieg autobusu około 25 tys. km
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne potwierdzające, że nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale V SIWZ, tj.: załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne/ konsorcja/porozumienia między podmiotami): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: - w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp, 3) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w pkt. 1 – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 3 SIWZ - składa każdy z Wykonawców, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani, na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 4, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 4 - składa każdy z nich. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://bip.czarnadabrowka.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, z wykorzystaniem wzoru, który zostanie udostępniony na stronie internetowej, z wyżej wymienioną informacją. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach