Przetargi.pl
Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych – Uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Namysłowie.

Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych „Nadzieja” ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, Pułaskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 410 36 92
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych „Nadzieja”
    Pułaskiego 3B
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 77 410 36 92
    REGON: 532450116
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych – Uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Namysłowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych – Uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Namysłowie. 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 34121000-1 (Autobusy i autokary). Dodatkowe kody CPV: 34100000-8 (Pojazdy silnikowe), 34120000-4 (Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 4. Oferowany przez wykonawcę autobus musi posiadać wszystkie elementy wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. Oferowany przez wykonawcę autobus musi odpowiadać minimalnym parametrom technicznym i jakościowym i nie mogą być one gorsze technicznie i jakościowo niż podano w opisie przedmiotu zamówienia – muszą być na poziomie lub lepsze od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto autobus musi zawierać wszystkie elementy startowe i musi być gotowy do pracy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i ofercie. 6. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 9. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 10. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podstawie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 11. Miejsce realizacji zamówienia: Dostawa do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Namysłowie, ul. Pułaskiego 3B. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24-miesięcznej gwarancji na cały pojazd wraz z kompletnym wyposażeniem bez limitu kilometrów, minimum 36 mięsięcznej gwarancji na powłokę lakierniczą oraz 96 miesięcznej gwarancji na perforację nadwozia. Okres gwarancji będzie liczony od daty obustronnie podpisanego bezusterkowego protokołu odbioru potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązuje się ponosić wszystkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi we wskazanym wyżej okresie. 3. Wykonawca zapewni wykonanie napraw gwarancyjnych w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia awarii, po tym terminie zobowiąże się do zapewnienie autobusu zastępczego lub do jego wymiany na nowy o równorzędnych parametrach (lub lepszych). 4. Wykonawca zobowiązuje się wymienić autobus, który uległ awarii na nowy o parametrach równoważnych (lub lepszych) w przypadku trzech bezskutecznych napraw. 5. Produkt będzie posiadał wszelkie niezbędne, do normalnego funkcjonowania, instrukcje i certyfikaty w języku polskim. 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2016 r. lub 2017 r.) i posiadać wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia oraz zawierać wszystkie elementy (był gotowy do jazdy). Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. 7. Pojazd po jego dostarczeniu do siedziby zamawiającego musi być kompletny i gotowy do jazdy, czyli posiadać odpowiednie, kompletne zestawy materiałów eksploatacyjnych takich jak: paliwo, olej, płyn hamulcowy, itp. 8. Wszystkie urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w sposób trwały tak, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać niezbędne instrukcje i gwarancje. Karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia. 10. Wszystkie urządzenia składające się na przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa dot. prawa dopuszczenia do używania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do używania: a) świadectwo homologacji autobusu fabrycznie nowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych (nie dopuszcza się przeróbki z furgonu poprzez zamontowanie foteli), b) badanie techniczne dotyczące przewozu osób niepełnosprawnych, c) kompletna dokumentacja i badanie techniczne UDT (winda do transportu osób niepełnosprawnych), d) kompletna dokumentacja techniczna producenta (karta gwarancyjna, karta pojazdu, instrukcja obsługi), e) spełnienie obowiązujących norm wartości emisji spalin zgodnie rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 4 listopada 2014 r. w sprawie standardów emisyjnych dla niektórych rodzajów instalacji, źródeł spalania paliw oraz urządzeń spalania lub współspalania odpadów (Dz.U. 2014 poz. 1546 z późn. zmianami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 7.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Starostwa Powiatowego w Namysłowie w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacją: Wadium – nr sprawy: IZM.I.272.15.2016.MA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach