Przetargi.pl
Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Lubrza

Gmina Lubrza ogłasza przetarg

  • Adres: 48-231 Lubrza, ul. Wolności
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 407 46 50 , fax. 77 407 46 51
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubrza
    ul. Wolności 73
    48-231 Lubrza, woj. opolskie
    tel. 77 407 46 50, fax. 77 407 46 51
    REGON: 53845500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubrza.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Lubrza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oferowany autobus musi spełniać wymagania określone w ROZPORZĄDZENIU MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.). Zabudowa i wyposażenie samochodu: 1. Autobus używany, 2. Rok produkcji - od 2007, 3. Pojemność – od 9000 cm3 do 9500 cm3, 4. moc silnika min. 360 KM, 5. silnik DAF Paccar lub równoważny, 6. ilość miejsc min. 63, 7. stan techniczny: nieuszkodzony, sprawny technicznie, bez luzów w zawieszeniu i układzie kierowniczym, zarówno podwozie jak i nadwozie bez śladów i oznak korozji. Silnik bez wycieków, suchy i czysty. Skrzynia biegów pracująca lekko i bez oznak zużycia. 8. norma emisji spalin nie niższa niż Euro 4, 9. skrzynia biegów manualna, 10. liczba biegów – 6, 11. Typ napędu – napęd tylny, 12. Regulacja wysokości nadwozia, 13. Długość całkowita od 12,50 do 13,00 m, 14. Szerokość pojazdu do 2,50 m, 15. Wysokość pojazdu od 3,50 do 3,80 m, 16. Autobus dwuosiowy (1 oś z przodu, 1z tyłu), 17. Koła tylne bliźniacze (podwójne), 18. Opony zużyte w stopniu nie większym niż 75% opony nowej i nie starsze niż 4 lata, 19. Chlapacze przednich i tylnych kół 4 szt., 20. Pełnowymiarowe koło zapasowe 1 szt., 21. System zapobiegania blokowania kół podczas hamowania, 22. Tempomat, 23. Retarder, 24. Wskaźnik zużywania klocków hamulcowych, 25. Centralny zamek, 26. Zabezpieczenie drzwi przed otwarciem od wewnątrz, 27. Kierownica z regulacją, 28. Szyba boczna z przodu kierowcy sterowana elektrycznie, 29. Klimatyzacja fabryczna samochodu, 30. Tylne światła LED, 31. Fotele odchylane, 32. Kabina sypialna, 33. Toaleta z WC i umywalką, 34. Podnóżki, 35. Stoliki przy fotelach, 36. Siateczki na wszystkich siedzeniach, 37. Półka na bagaże podręczne, lewa i prawa strona, 38. Oświetlenie przedziału pasażerskiego, dzienne i nocne, 39. Luk dachowy ewakuacyjny, 40. Młoteczki do zbicia szyb przy wyjściach awaryjnych sztuk min. 3, 41. Gaśnice (szt. 2), 42. Ostrzegawczy trójkąt odblaskowy (szt. 1), 43. Podnośnik autobusowy, klin pod koła (szt. 1), 44. Apteczka autobusowa (szt. 1), 45. Tachograf cyfrowy z homologacją, 46. Lodówka, 47. Odtwarzacz DVD, 48. Podwójne szyby boczne, 49. Podnośnik autobusowy, klin pod koła (szt. 1), 50. Mikrofony (szt. 2), 51. Książka z przeglądami potwierdzająca przebieg i historię pojazdu prowadzona od początku użytkowania pojazdu, 52. Ogrzewanie postojowe (vebasto), 53. Alkomat (szt. 1), 54. Wyposażenie autobusu sprawne do sprawdzenia w dniu zakupu, 55. Badania techniczne samochodu ważne co najmniej 3 miesiące licząc od dnia terminu składania ofert, 56. Ważne ubezpieczenie AC, OC, NW.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału postępowania w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach