Przetargi.pl
Dostawa autobusu 23 osobowego (22+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Zmniejszenie barier transportowych na rzecz uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Połańcu poprzez zakup pojazdu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych” w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – 2019 r. współfinansowanego ze środków PFRON

Gmina Połaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 28-230 Połaniec, Ruszczańska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
  • Data zamieszczenia: 2019-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połaniec
    Ruszczańska 27
    28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
    tel. 158 650 305, , fax. 158 650 328
    REGON: 83040971000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polaniec.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa autobusu 23 osobowego (22+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Zmniejszenie barier transportowych na rzecz uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Połańcu poprzez zakup pojazdu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych” w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – 2019 r. współfinansowanego ze środków PFRON
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa autobusu 23 osobowego (22+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu pn.: „Zmniejszenie barier transportowych na rzecz uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Połańcu poprzez zakup pojazdu dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych” w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” – 2019 r. współfinansowanego ze środków PFRON. 2. Zamawiający wymaga, aby samochód był fabrycznie nowy i nie używany. 3. Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia: WYMAGANIA sprzętowe i warunki techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty opis techniczny oferowanego pojazdu zgodnie z treścią Załącznika do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia zawierający wskazane parametry pojazdu oraz sposób dostosowania autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózkach inwalidzkich oraz wskazanie marki i modelu oferowanego pojazdu. Wymagania dodatkowe: Wykonawca udzieli gwarancji: - gwarancja mechaniczna - na min. 2 lata - gwarancja na powłokę lakierniczą - na min. 2 lata - gwarancja na perforacje nadwozia - na min. 10 lat. - gwarancji na zabudowę – min. 24 – max. 60 m-cy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34120000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1 200,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978i 1240) Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa/ na rachunek bankowy w BS Połaniec NR 80942500080000234920060008. 5.Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy wraz opisem technicznym, 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; Ww. dokument należy dołączyć do oferty., 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazał Zamawiającemu: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną