Gmina Baligród ogłasza przetarg
- Adres: 38-606 Baligród, Plac Wolności 13
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4684077 , fax. 013 4684077
- Data zamieszczenia: 2013-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Baligród
Plac Wolności 13 13
38-606 Baligród, woj. podkarpackie
tel. 013 4684077, fax. 013 4684077
REGON: 00053334000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.baligrod.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Baligrodzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowe wykazy produktów stanowiących przedmiot zamówienia określają formularze cenowe ( stanowiące załączniki) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) Kod CPV: (15800000-6/produkty ogólnospożywcze); - (15110000-2/mięso); (15131130-5/wędliny); (151120006/drób); (15810000-9/pieczywo); (15300000-1/owoce i warzywa); (15221000-3/,15331100-8 mrożonki); (15894300-4/wyroby garmażeryjne). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. ofert obejmujących artykuły odpowiadające właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu cenowym, różniących się od nich nazwą i producentem. Ze względu na często zmieniające się nazwy produktów zamawiający w trakcie trwania umowy dopuszcza możliwość dokonywania zakupów, artykułów równoważnych takich, które nie zostały wymienione w formularzu ofertowym a odpowiadają właściwościom artykułów wyszczególnionych w formularzu takich, które różnią się nazwą i producentem. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy towaru na podstawie zamówienia dostosowanego do jego potrzeb, składanych pisemnie lub telefonicznie przez upoważnioną osobę Zamawiającego . Dostawa artykułów odbywać się powinna w dni powszednie od godziny 07:00 do godziny 09:00 . Transport artykułów winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne (w tym dotyczące czynności związanych z załadunkiem i rozładunkiem). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt oraz do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu artykułów żywnościowych dobrej jakości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie pobiera się
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.baligrob.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa żywności do Internatu Zespołu Szkół Leśnych w Lesku
Dodano: 2016-07-26 - Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 5 w Rzeszowie
Dodano: 2016-06-10 - EZ/215/61/2016 Zakup i dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na 8 pakietów.
Dodano: 2016-05-12 - dostawa: różnych produktów spożywczych dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
Dodano: 2016-05-09 - Cykliczne dostawy pieczywa i artykułów spożywczych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli w okresie trzech lat , licząc od daty podpisania umowy
Dodano: 2016-04-27 - EZ/215/47/2016 Zakup i dostawa wędlin
Dodano: 2016-04-20 - dostawa art. ogólnospożywczych oraz mrożonek
Dodano: 2016-04-05