Gmina Dobre ogłasza przetarg
- Adres: 05-307 Dobre, ul. Tadeusza Kościuszki 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 7571190 , fax. 25 7571190
- Data zamieszczenia: 2013-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre
ul. Tadeusza Kościuszki 1 1
05-307 Dobre, woj. mazowieckie
tel. 25 7571190, fax. 25 7571190
REGON: 71158265800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadobre.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminny Zespół Administracyjny Szkół, ul. Szkolna 3, 05-307 Dobre
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Dobrem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej 1.Szczególny opis przedmiotu zamówienia z rodzajem i ilością asortymentu stanowiący przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: Opis: Termin dostawy 1Temat: Różne produkty spożywcze Wspólny Słownik Zamówień: 15800000-6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Dwa razy w miesiącu do godz. 6.00 w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia przez pracownika GZAS w formie pisemnej 2. Temat: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Wspólny Słownik Zamówień: 15100000-9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Codziennie do godz. 5.30 po złożeniu zamówienia przez pracownika GZAS w formie pisemnej do godz. 13.00 dnia poprzedniego 3. Temat: Wędliny Wspólny Słownik Zamówień: 15131130-5 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Codziennie do godz. 6.00 po złożeniu zamówienia przez pracownika GZAS w formie pisemnej do godz. 13.00 dnia poprzedniego 4. Temat: Drób Wspólny Słownik Zamówień: 15112000-6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Codziennie do godz. 6.00 po złożeniu zamówienia przez pracownika GZAS w formie pisemnej do godz. 13.00 dnia poprzedniego 5. Temat: Pieczywo Wspólny Słownik Zamówień: 15811000-6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Codziennie do godz. 6.00 po złożeniu zamówienia przez pracownika GZAS w formie pisemnej do godz. 13.00 dnia poprzedniego 6. Temat: Nabiał Wspólny Słownik Zamówień: 15500000-3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Codziennie do godz. 6.00 po złożeniu zamówienia przez pracownika GZAS w formie pisemnej do godz. 13.00 dnia poprzedniego 7.Temat: Owoce i warzywa Wspólny Słownik Zamówień: 15330000-0 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Codziennie do godz. 5.30 po złożeniu zamówienia przez pracownika GZAS w formie pisemnej do godz. 13.00 dnia poprzedniego Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadobre.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby ZS Nr 1 w Goworowie
Dodano: 2016-07-27 - Zakup i dostawa mleka i przetworów mleczarskich oraz jaj kurzych świeżych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu i jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
Dodano: 2016-07-22 - Zamówienie na dostawę produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkole Podstawowej nr 5 im. Józefa Wybickiego w Mińsku Mazowieckim w okresie IX-XII 2016 r.
Dodano: 2016-07-12 - Dostawa artykułów spożywczych do Stołecznego Centrum Opiekuńczo - Leczniczego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-08 - Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku szkolnym 2016/2017.
Dodano: 2016-07-07 - ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2016-07-01 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do siedzib Zamawiającego przy ul. Wspólnej 2/4 i Pl. Trzech Krzyży 3/5
Dodano: 2016-06-15 - ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW ŻYWNOŚCI DO STOŁÓWKI PRZEDSZKOLNEJ
Dodano: 2016-06-13 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej wraz z dostawą do wskazanego miejsca
Dodano: 2016-06-09