Przedszkole Publiczne ogłasza przetarg
- Adres: 67-115 Bytom Odrzański, ul. Dworcowa 19
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 3884045 , fax. 0-68 3884045
- Data zamieszczenia: 2012-01-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Publiczne
ul. Dworcowa 19 19
67-115 Bytom Odrzański, woj. lubuskie
tel. 0-68 3884045, fax. 0-68 3884045
REGON: 97002155400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Bytomiu Odrzańskim przy ul. Dworcowej 19 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Bytomiu Odrzańskim z podziałem na części, tj.: Część nr 2 - Dostawa artykułów ogólnospożywczych; Część nr 3 - Dostawa warzyw i owoców; Część nr 5 - Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich; Część nr 6 - Dostawa nabiału; Część nr 7 - Dostawa jaj. 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne 5 części. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełny asortyment dla danej części. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.2,3.3,3.5,3.6,3.7 do SIWZ. 3.Informacje ogólne dla części 2,3,5,6,7. 3.1.Dostarczany towar winien być świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, tj. I-go gatunku, bez wad fizycznych i jakościowych. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 3.2.W przypadku braku towaru o wymaganej przez Zamawiającego gramaturze dopuszcza się zaproponowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach. W takim przypadku Wykonawca winien przeliczyć wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez Zamawiającego. 3.3.W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 3.1. 3.4.Podane w formularzach cenowych i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzach cenowych i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. 3.5.Zamawiający może dokonać zmian asortymentowych w obrębie części lub pomiędzy częściami w ramach limitu finansowego. 3.6.Ceny zawarte w ofercie, tj. w formularzach cenowych (załącznik nr 4.2,4.3,4.5,4.6,4.7 winny być stałe, mogą ulec zmianie jedynie w wymienionych poniżej przypadkach o wielkość wskaźnika: -stawki podatku VAT, -kwartalnego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych powyżej 5%, podawanego przez GUS, publikowanego w Monitorze Polskim, jednak nie wcześniej niż po jego ogłoszeniu, na wniosek Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu podstawy do podwyższenia lub obniżenia cen towarów, np.: rozporządzenia, obwieszczenia, ustawy lub innej podstawy prawnej do zmiany cen. 4.Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r. 5.Wykonawcy dostarczą towar do stołówki Przedszkola Publicznego w Bytomiu Odrzańskim, na ul. Dworcową 19. 6.Odbioru towaru w siedzibie Zamawiającego zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony pracownik Zamawiającego. 7.Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie przy ul. Dworcowej 19 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia składanej ofery wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bytomodrzanski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 2/DKw/Ż/2016
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów żywnościowych do internatu ZSTIO w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa artykułów spożywczych własnym transportem do Przedszkola Nr 1 im. Małego Przyrodnika w Sulęcinie.
Dodano: 2015-12-17 - Dostawa artykułów żywnościowych do internatu ZSTiO w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2015-10-20 - Dostawa artykułów spożywczych, w układzie zadaniowym 1-8 .
Dodano: 2015-08-11 - 2/DKw/Ż/2015
Dodano: 2015-07-17 - Dostawa Artykułów Żywnościowych do Internatu ZSTiO.
Dodano: 2015-06-09 - Dostawa artykułów spożywczych
Dodano: 2015-03-06 - Dostawa artykułów spożywczych własnym transportem do Przedszkola nr 1 im. Małego Przyrodnika w Sulęcinie
Dodano: 2014-12-16