Przetargi.pl
Dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach

Ochotnicze Hufce Pracy Gospodarstwo Pomocnicze Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Jeleniogórska 20
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 713 17 05, 713 15 33 , fax. 075 713 15 33
  • Data zamieszczenia: 2009-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Gospodarstwo Pomocnicze Dolnośląskiej Wojewódzkiej Komendy we Wrocławiu
    ul. Jeleniogórska 20 20
    58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie
    tel. 075 713 17 05, 713 15 33, fax. 075 713 15 33
    REGON: 00700348000028
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przdmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach ul. Jeleniogórska 20, podzielonych na 7 zadań częściowych (7 pakietów).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: pkt 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo Zamówień publicznych. pkt 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień Publicznych pkt 3. Ustala termin płatności za wykonane zamówienia nie krótszy niż 21 dni od daty otrzymania faktury.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pkt 1) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 pkt 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z tytułu art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik nr 3 pkt 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Dokument ten powinien być wystawiony przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj 29.06.2009 r. i może być przedstawiony oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.ohp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach