Przetargi.pl
Usługa - odbioru odpadów miejskich z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Wrocław.

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ogłasza przetarg

  • Adres: 50-984 Wrocław, ul. Sztabowa 32
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7652343 , fax. 071 795 66 19
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
    ul. Sztabowa 32 32
    50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7652343, fax. 071 795 66 19
    REGON: 01126394600536
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa - odbioru odpadów miejskich z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Wrocław.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa odbioru i odzysku odpadów komunalnych niesegregowanych z nieruchomości stanowiących zasób Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny Wrocław w Brzegu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905132008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunki określone poniżej: 1. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonywał należycie, co najmniej jedną usługę polegającą na wywozie odpadów miejskich z nieruchomości, trwającą nieprzerwanie przez okres, co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych na kwotę nie mniejszą niż 80 tys. zł. 2. Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych przedmiotem niniejszego zamówienia tj. aktualne (na czas realizacji zamówienia) zezwolenie na prowadzenie działalności związanej z gospodarką odpadami objętymi przedmiotem zamówienia w zakresie: odbioru odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.), odzysku odpadów komunalnych niesegregowanych w drodze sortowania lub udokumentuje, gotowość/zapewnienie odbioru odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność oraz posiadającego zezwolenia na odzysk odpadów komunalnych w drodze sortowania. 3. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Status prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej. 4) Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych powyżej, składa dokumenty zgodnie z §2 Rozporządzenia PRM z dnia 19 maja 2006 r., z późn. zm w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 5) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonych przedmiotem niniejszego zamówienia tj. aktualne (na czas realizacji zamówienia) zezwolenie na prowadzenie działalności związanej z gospodarką odpadami objętymi przedmiotem zamówienia w zakresie: odbioru odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.), odzysku odpadów komunalnych niesegregowanych w drodze sortowania lub udokumentują, gotowość/zapewnienie odbioru odpadów przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność oraz posiadającego zezwolenia na odzysk odpadów komunalnych w drodze sortowania. 2 Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający, co najmniej jedną usługę polegającą na wywozie odpadów miejskich z nieruchomości, trwającą nieprzerwanie przez okres, co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych na kwotę nie mniejszą niż 80 tys. zł. z podaniem zakresu usług, ich wartości, daty wykonania i miejsca wykonania oraz odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te są lub zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach