Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 26-220 Stąporków, Czarniecka Góra
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 741 163 , fax. 413 741 162
- Data zamieszczenia: 2019-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
Czarniecka Góra 43
26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
tel. 413 741 163, fax. 413 741 162
REGON: 36897750000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabiliracjascr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Świętokrzyskiego Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych szczegółowo opisanych w załącznikach od nr 1 – do nr 8 do SIWZ. Część nr 1: Produkty mleczarskie – załącznik nr 1 Część nr 2: Różne produkty spożywcze - załącznik nr 2 Część nr 3: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne -załącznik nr 3 Część nr 4: Wędliny – załącznik nr 4 Część nr 5: Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb oraz warzywa mrożone – załącznik nr 5 Część nr 6: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - załącznik nr 6 Część nr 7: Jaja – załącznik nr 7 Część nr 8: Owoce, warzywa i podobne produkty – załącznik nr 8 Częstotliwość dostaw: a/ Produkty mleczarskie – min 3 razy w tygodniu do godz. 5:30 b/ Różne produkty spożywcze – według potrzeb Zamawiającego do godz. 9:00 c/ Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne – według potrzeb Zamawiającego do godz. 9:00 d/ Wędliny - według potrzeb Zamawiającego do godz. 9:00 e/ Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb oraz warzywa mrożone - min. 1 raz w tygodniu do godz. 9:00 f/ Owoce, warzywa i podobne produkty – według potrzeb Zamawiającego do godz. 9:00 g/ Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie - codziennie do godz. 5:30 h/ Jaja - według potrzeb Zamawiającego do godz. 9:00 Dostawy ubezpieczonego towaru wraz z wniesieniem i rozładowaniem towaru odbywać się będą na koszt Wykonawcy do magazynu kuchni Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru dopuszczonego do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U.2018. poz. 1541 ) lub ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U.2019 poz. 824). Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia należycie towaru na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru oraz uszkodzenia powstałe w wyniku transportu. Dostarczone towary powinny posiadać handlowy dokument identyfikacyjny, wszelkie wymagane na terenie całego kraju atesty, oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu, informację o dacie wyprodukowania, warunkach przechowywania, terminie przydatności do spożycia. Produkty powinny być bez oznak nadpsucia i nieuszkodzone fizycznie. Dostawy przedmiotu zamówienia, będą realizowane w asortymencie, ilościach i terminach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego - musi być zachowana jednolitość dostawy tj; tego samego pochodzenia, tej samej jakości i wielkości w ramach jednej dostawy. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub wad jakościowych, w tym ujawnienia wad ukrytych, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę telefonicznie, emailem lub faksem oraz każdorazowo niezwłocznie potwierdzi złożenie reklamacji na piśmie. Wykonawca zobowiązuje się do wymiany towaru wadliwego na towar bez wad w ciągu 8 godzin od otrzymania informacji o reklamacji Zamawiającego (telefon, email lub faks). Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych albo wad jakościowych w momencie dostawy, odmówi przyjęcia zakwestionowanej partii towaru i zażąda wymiany na wolny od wad i zgodny ilościowo z pierwotnym zamówieniem w terminie do trzech godzin od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wszczynał procedury reklamacyjnej. Zamienna partia towaru podlega odbiorowi ilościowemu i jakościowemu. W przypadku nie dostarczenia towaru, określonego w umowie, w wymaganym terminie i pożądanej jakości, co spowoduje konieczność dokonania zakupu towaru określonego w umowie u innego kontrahenta, Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia różnicy w cenie dokonanego zakupu. Wykonawca zobowiązuj się do elastycznego reagowania na zwiększone lub zmniejszone potrzeby Zamawiającego w stosunku do danego asortymentu lub całości dostawy. Wymagane jest, aby okres przydatności do spożycia przedmiotu zamówienia w dniu odbioru, wynosił minimum połowę okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ formularz asortymentowo - cenowy - wg wzoru określonego w załącznikach od nr 1 do nr 8 do SIWZ pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej załącznik nr 13
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
Dodano: 2024-07-01 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
Dodano: 2024-06-25 - „Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie”
Dodano: 2024-06-03 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
Dodano: 2024-03-17 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Centrum Edukacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Milanowskiej Wólce 18 A, 26-006 Nowa Słupia
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa artykułów spożywczych do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Dodano: 2023-12-28 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Placówek Oświatowych w Bogorii
Dodano: 2023-12-13 - Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie ul. Langiewicza 3 od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.
Dodano: 2023-12-12 - „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Rudkach, ul. Szkolna 2 na rok 2024”
Dodano: 2023-11-30 - Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od stycznia 2024 r. do końca czerwca 2024 r.
Dodano: 2023-11-30