Przetargi.pl
Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Grabowiecka 7
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412620023
  • Data zamieszczenia: 2024-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
    ul. Grabowiecka 7
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412620023
    REGON: 000296176
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ dla poszczególnych Części. W drugiej połowie 2024 roku. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzach asortymentowo - cenowych dot. danej Części, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości umowy wskazanej w złożonej ofercie dot. danej Części przedmiotu zamówienia.3. Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ oraz w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ.4. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.5. Wykonawca zrealizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych wykonawcy drogą e-mail przez wyznaczonego do tego pracownika zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:Część 1 Świeże warzywa i owoce – od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 13:00Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Magazyn Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców w ilościach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.1 do SWZ.Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, realizacji umowy zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym przez zamawiającego terminie bez zbędnej zwłoki, aktualnego sprawozdania z badań na zawartość azotanów i azotynów, wystawionego przez uprawnioną do tego instytucję – jeżeli dotyczy.Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z obowiązującymi normami,c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,d) bez objawów chorób i pleśni.Uwaga:Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną umieszcza na ofercie zapis: „Jestem dostawcą płodów rolnych pochodzących z własnej działalności rolniczej korzystającym ze zwolnienia od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 3 ustawy o VAT (tzw. Rolnik ryczałtowy).”1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ dla poszczególnych Części. W drugiej połowie 2024 roku. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzach asortymentowo - cenowych dot. danej Części, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości umowy wskazanej w złożonej ofercie dot. danej Części przedmiotu zamówienia.3. Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ oraz w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ.4. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.5. Wykonawca zrealizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych wykonawcy drogą e-mail przez wyznaczonego do tego pracownika zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:Część 2 Artykuły ogólnospożywcze – od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 12:00Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Magazyn Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych w ilościach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.2 do SWZ.Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z obowiązującymi normami,c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,d) bez objawów chorób i pleśni.W przypadku artykułów ogólnospożywczych wymagany termin przydatności do spożycia produktu musi wynosić co najmniej 2 miesiące licząc od dnia dostarczenia produktu do zamawiającego przez wykonawcę. Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ dla poszczególnych Części. W drugiej połowie 2024 roku. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzach asortymentowo - cenowych dot. danej Części, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości umowy wskazanej w złożonej ofercie dot. danej Części przedmiotu zamówienia.3. Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ oraz w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ.4. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.5. Wykonawca zrealizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych wykonawcy drogą e-mail przez wyznaczonego do tego pracownika zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:Część 3 Artykuły mleczarskie – od poniedziałku do soboty w godz. 6:00 – 6:30Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Magazyn Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów mleczarskich w ilościach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.3 do SWZ.Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z obowiązującymi normami,c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,d) bez objawów chorób i pleśni.Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ dla poszczególnych Części. W drugiej połowie 2024 roku. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzach asortymentowo - cenowych dot. danej Części, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości umowy wskazanej w złożonej ofercie dot. danej Części przedmiotu zamówienia.3. Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ oraz w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ.4. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.5. Wykonawca zrealizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych wykonawcy drogą e-mail przez wyznaczonego do tego pracownika zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:Część 4 Ryby – od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 12:00Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Magazyn Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ryb w ilościach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.4 do SWZ.Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z obowiązującymi normami,c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,d) bez objawów chorób i pleśni.Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ dla poszczególnych Części. W drugiej połowie 2024 roku. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzach asortymentowo - cenowych dot. danej Części, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości umowy wskazanej w złożonej ofercie dot. danej Części przedmiotu zamówienia.3. Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ oraz w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ.4. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.5. Wykonawca zrealizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych wykonawcy drogą e-mail przez wyznaczonego do tego pracownika zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:Część 5 Mięso i wędliny – od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 – 9:00Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Magazyn Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i wędlin w ilościach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.5 do SWZ.Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z obowiązującymi normami,c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,d) bez objawów chorób i pleśni.Pierwsza klasa jakości mięsa oznacza: mięso chude, nieściągnięte o wartości tłuszczu 7%, bez tłuszczu zewnętrznego, nie zawierające skórek, chrząstek, ścięgien niekonsumpcyjnychi powięzi.Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ dla poszczególnych Części. W drugiej połowie 2024 roku. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzach asortymentowo - cenowych dot. danej Części, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości umowy wskazanej w złożonej ofercie dot. danej Części przedmiotu zamówienia.3. Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ oraz w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ.4. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.5. Wykonawca zrealizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych wykonawcy drogą e-mail przez wyznaczonego do tego pracownika zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:Część 6 Pieczywo – od poniedziałku do soboty w godz. 6:00 – 6:30Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Magazyn Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa w ilościach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.6 do SWZ.Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z obowiązującymi normami,c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,d) bez objawów chorób i pleśni.Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach