DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Grabowiecka 7
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 412620023
- Data zamieszczenia: 2024-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
ul. Grabowiecka 7
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 412620023
REGON: 000296176 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ dla poszczególnych Części. W drugiej połowie 2024 roku. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzach asortymentowo - cenowych dot. danej Części, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości umowy wskazanej w złożonej ofercie dot. danej Części przedmiotu zamówienia.3. Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ oraz w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ.4. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.5. Wykonawca zrealizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych wykonawcy drogą e-mail przez wyznaczonego do tego pracownika zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:Część 1 Świeże warzywa i owoce – od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 13:00Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Magazyn Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców w ilościach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.1 do SWZ.Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, realizacji umowy zobowiązany jest do złożenia w wyznaczonym przez zamawiającego terminie bez zbędnej zwłoki, aktualnego sprawozdania z badań na zawartość azotanów i azotynów, wystawionego przez uprawnioną do tego instytucję – jeżeli dotyczy.Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z obowiązującymi normami,c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,d) bez objawów chorób i pleśni.Uwaga:Jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną umieszcza na ofercie zapis: „Jestem dostawcą płodów rolnych pochodzących z własnej działalności rolniczej korzystającym ze zwolnienia od podatku na podstawie art. 43 ust. 1 pkt 3 ustawy o VAT (tzw. Rolnik ryczałtowy).”1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ dla poszczególnych Części. W drugiej połowie 2024 roku. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzach asortymentowo - cenowych dot. danej Części, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości umowy wskazanej w złożonej ofercie dot. danej Części przedmiotu zamówienia.3. Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ oraz w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ.4. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.5. Wykonawca zrealizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych wykonawcy drogą e-mail przez wyznaczonego do tego pracownika zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:Część 2 Artykuły ogólnospożywcze – od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 12:00Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Magazyn Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów ogólnospożywczych w ilościach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.2 do SWZ.Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z obowiązującymi normami,c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,d) bez objawów chorób i pleśni.W przypadku artykułów ogólnospożywczych wymagany termin przydatności do spożycia produktu musi wynosić co najmniej 2 miesiące licząc od dnia dostarczenia produktu do zamawiającego przez wykonawcę. Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ dla poszczególnych Części. W drugiej połowie 2024 roku. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzach asortymentowo - cenowych dot. danej Części, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości umowy wskazanej w złożonej ofercie dot. danej Części przedmiotu zamówienia.3. Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ oraz w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ.4. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.5. Wykonawca zrealizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych wykonawcy drogą e-mail przez wyznaczonego do tego pracownika zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:Część 3 Artykuły mleczarskie – od poniedziałku do soboty w godz. 6:00 – 6:30Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Magazyn Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów mleczarskich w ilościach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.3 do SWZ.Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z obowiązującymi normami,c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,d) bez objawów chorób i pleśni.Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ dla poszczególnych Części. W drugiej połowie 2024 roku. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzach asortymentowo - cenowych dot. danej Części, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości umowy wskazanej w złożonej ofercie dot. danej Części przedmiotu zamówienia.3. Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ oraz w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ.4. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.5. Wykonawca zrealizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych wykonawcy drogą e-mail przez wyznaczonego do tego pracownika zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:Część 4 Ryby – od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 12:00Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Magazyn Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ryb w ilościach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.4 do SWZ.Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z obowiązującymi normami,c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,d) bez objawów chorób i pleśni.Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ dla poszczególnych Części. W drugiej połowie 2024 roku. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzach asortymentowo - cenowych dot. danej Części, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości umowy wskazanej w złożonej ofercie dot. danej Części przedmiotu zamówienia.3. Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ oraz w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ.4. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.5. Wykonawca zrealizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych wykonawcy drogą e-mail przez wyznaczonego do tego pracownika zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:Część 5 Mięso i wędliny – od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 – 9:00Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Magazyn Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa i wędlin w ilościach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.5 do SWZ.Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z obowiązującymi normami,c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,d) bez objawów chorób i pleśni.Pierwsza klasa jakości mięsa oznacza: mięso chude, nieściągnięte o wartości tłuszczu 7%, bez tłuszczu zewnętrznego, nie zawierające skórek, chrząstek, ścięgien niekonsumpcyjnychi powięzi.Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ oraz Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ dla poszczególnych Części. W drugiej połowie 2024 roku. Przedmiot zamówienia ma charakter ciągły, którego zaspokojenie nie może nastąpić w drodze jednorazowego zachowania wykonawcy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zakupionego asortymentu pomiędzy pozycjami w Formularzach asortymentowo - cenowych dot. danej Części, które sumarycznie nie będą miały wpływu na zmianę wartości umowy i nie spowodują przekroczenia wartości umowy wskazanej w złożonej ofercie dot. danej Części przedmiotu zamówienia.3. Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ oraz w Formularzach asortymentowo – cenowych stanowiących Załączniki Nr 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, do SWZ.4. Zamówienie zostanie wykonane w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.5. Wykonawca zrealizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych wykonawcy drogą e-mail przez wyznaczonego do tego pracownika zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.6. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:Część 6 Pieczywo – od poniedziałku do soboty w godz. 6:00 – 6:30Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia: Magazyn Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św. ul. Grabowiecka 7.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pieczywa w ilościach określonych w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.6 do SWZ.Wymagania dodatkowe dotyczące asortymentu:a) powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi,b) dostarczane produkty muszą być I gatunku, świeże z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodne z obowiązującymi normami,c) bez uszkodzeń mechanicznych i zmian biologicznych,d) bez objawów chorób i pleśni.Produkty powinny być w opakowaniach dopuszczonych do kontaktu z żywnością, powinny zabezpieczać produkt przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem, czyste bez obcych zapachów, zabrudzeń i pleśni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
Dodano: 2024-06-25 - „Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie”
Dodano: 2024-06-03 - Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych
Dodano: 2024-03-17 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Centrum Edukacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Milanowskiej Wólce 18 A, 26-006 Nowa Słupia
Dodano: 2024-02-09 - Dostawa artykułów spożywczych do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Dodano: 2023-12-28 - Zakup artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Placówek Oświatowych w Bogorii
Dodano: 2023-12-13 - Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Publicznych w Szewnie ul. Langiewicza 3 od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.
Dodano: 2023-12-12 - „Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Rudkach, ul. Szkolna 2 na rok 2024”
Dodano: 2023-11-30 - Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od stycznia 2024 r. do końca czerwca 2024 r.
Dodano: 2023-11-30 - Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Przedszkola Samorządowego im. Pluszowego Misia w Nowinach w roku 2023
Dodano: 2023-01-02