Przetargi.pl
DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ “ZŁOTA JESIEŃ” W ŚWIĘTOCHŁOWICACH – W PRZEDZIALE NA 7 ZADAŃ

Miejski Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" ogłasza przetarg

  • Adres: 41-605 Świętochłowice, Imieli
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327710450, 570988222 , fax. 327710450
  • Data zamieszczenia: 2021-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień"
    Imieli 12
    41-605 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 327710450, 570988222, fax. 327710450
    REGON: 241797931
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mdpsswietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ “ZŁOTA JESIEŃ” W ŚWIĘTOCHŁOWICACH – W PRZEDZIALE NA 7 ZADAŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej „Złota Jesień”w Świętochłowicach wraz z wniesieniem i rozładunkiem w magazynach przy ul. Imieli 12 w Świętochłowicach. 2. Przedmiot zamówienia została podzielony na siedem (7) części: 1) część I zamówienia: dostawa nabiału, 2) część II zamówienia: dostawa drobiu 3) część III zamówienia: dostawa warzyw i owoców, 4) część IV zamówienia: dostawa ryb, 5) część V zamówienia: dostawa jaj, 6) część VI zamówienia: dostawa produktów głęboko mrożonych, 7) część VII zamówienia: dostawa pozostałych artykułów żywnościowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia określa załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia określa załącznik nr 2b do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III zamówienia określa załącznik nr 2c do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części IV zamówienia określa załącznik nr 2d do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części V zamówienia określa załącznik nr 2e do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VI zamówienia określa załącznik nr 2f do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części VII zamówienia określa załącznik nr 2g do niniejszej SIWZ – zestawienie asortymentu, które jednocześnie stanowi formularz cenowy. 10. Ilości artykułów podane w zestawieniach asortymentu zarówno dla części I, II, III, IV, V, VI jak i VII zamówienia są danymi szacunkowymi i będą uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 11. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, Zamawiający dopuszcza oferowanie artykułów żywnościowych równoważnych. 12. Artykuł żywnościowy równoważny to produkt, który posiada co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry jakościowe, funkcjonalne, jest tożsamy i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniża określonych w formularzu zamówienia standardów. Ciężar udowodnienia, że produkty są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 13. Dostawy realizowane będą na podstawie zamówienia pisemnego przesyłanego pocztą elektroniczną lub składanego telefonicznie w każdym następnym dniu po zgłoszeniu zamówienia lub w innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w dni powszednie codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 700 do 1000. 14. Wykonawca zobowiązany będzie: do bezpłatnego dowozu towaru transportem spełniającym wymagania sanitarne, należytego zabezpieczenia towaru na czas przewozu ( opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu), wniesienia wraz z rozładunkiem w magazynie określonym w ust. 1 niniejszego paragrafu, i weźmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za towar do momentu jego odbioru w magazynie Zamawiającego oraz poniesie z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 15. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać zamawiany towar bezwzględnie w dni oraz w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć towar I klasy jakości, świeży, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. 17. Każdy produkt musi być dopuszczony do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz z warunkami określonym w SIWZ, musi posiadać termin przydatności do spożycia. (Po podpisaniu umowy wymagane będzie dostarczenie karty produktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami unijnymi w tym zakresie). 18. Zamawiający po stwierdzeniu niezgodności ilościowych albo wad jakościowych w momencie dostawy, odmówi przyjęcia zakwestionowanej partii towaru i zażąda wymiany na wolny od wad i zgodny ilościowo z pierwotnym zamówieniem w terminie do trzech godzin od chwili stwierdzenia nieprawidłowości w dostawie. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wszczynał procedury reklamacyjnej, Zamienna partia towaru podlega odbiorowi ilościowemu i jakościowemu. 19. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru (bądź pozostawienia towaru bez wniesienia do magazynu i bez odbioru przez Zamawiającego) a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej placówce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę i będą potrącane z bieżących płatności (faktur). 20. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w tym wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach