Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych o przedłużonej trwałości dla Domu Pomocy Społecznej - Promień Życia w Bydgoszczy

Dom Pomocy Społecznej "Promień Życia" ogłasza przetarg

  • Adres: 85-863 Bydgoszcz, ul. Łomżyńska 54
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3654200, 3654207 , fax. 0-52 3612228
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Promień Życia"
    ul. Łomżyńska 54 54
    85-863 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3654200, 3654207, fax. 0-52 3612228
    REGON: 09255980400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych o przedłużonej trwałości dla Domu Pomocy Społecznej - Promień Życia w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych o przedłużonej trwałości dla Domu Pomocy Społecznej - Promień Życia w Bydgoszczy w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym z wykazem asortymentowo - ilościowym (oferta wykonawcy) stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (dostępny m.in. na stronie internetowej zamawiającego - http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl/bip). Uwaga! w pkt II.1.4 Wspólny słownik zamówień (CPV) nie ma możliwości wpisania wszystkich pozycji, dlatego pozostałe ujęte sa poniżej: 15982000-5; 15611000-4; 03221210-1; 03221220-4; 24911000-3; 15842400-6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 153321005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj., którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych zaświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to przez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie kompletności złożonych ww. dokumentów zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: - wypełniony i podpisany przez osobę/osoby/upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie wykonawcy o spełnieniu wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ, - wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykazem asortymentowo - ilościowym towaru (oferta wykonawcy) wg załącznika nr 2 do SIWZ, - oryginał lub poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające posiadanie upoważnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, - informację finansową określającą obroty, zobowiązania, należności za 2008 rok, a w przypadku, gdy wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą w 2009 r. należy podać za ten okres wg załącznika nr 3 do SIWZ lub informację banku bądź spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie, że w dniu dostawy dostarczony towar będzie posiadał termin ważności w wartości 70 % terminu ważności określonego przez producenta oraz, że dostarczany towar będzie spełniać wymogi systemu HACCP, - podpisany przez osobę/osoby/upoważnioną/upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy projekt umowy na realizację zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie kompletności złożonych ww. dokumentów zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.promien-zycia.bydgoszcz.pl/bip

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach