Przetargi.pl
Świadczenie publicznych usług telefonicznych na rzecz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w latach 2010 - 2011.

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Dział Administracyjno-Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Gagarina 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6113090 , fax. 056 6542948
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - Dział Administracyjno-Gospodarczy
    ul. Gagarina 11 11
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6113090, fax. 056 6542948
    REGON: 00000132400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umk.pl/oferty/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie publicznych usług telefonicznych na rzecz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu w latach 2010 - 2011.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się z dwóch części: Część I: Obsługa traktów cyfrowych ISDN PRA. Część II: Obsługa analogowych linii PSTN i cyfrowej linii ISDN BRA. I. Określenie przedmiotu zamówienia - kody CPV-64200000-8, 64211000-8 1.Przedmiotem zamówienia dla części I jest świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie 4 traktów cyfrowych ISDN PRA w okresie od 01 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2011 r. Docelowe potrzeby zamawiającego dotyczące części I zamówienia określa się na: 1)4 trakty - ISDN PRA, 2)1 427 038 minut - połączenia lokalne, 3)566 365 minut - połączenia międzystrefowe, 4)956 390 minut - połączenia z sieciami komórkowymi na terenie Polski, 5)26 165 minut - połączenia międzynarodowe ( w tym do sieci komórkowych), 6)5 110 połączeń - połaczenia z numerem 118 913 (Biuro Numerów TP S.A.) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla części I zawarte jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Przedmiotem zamówienia dla części II jest świadczenie publicznych usług telefonicznych w zakresie 23 linii analogowych PSTN i jednej linii cyfrowej ISDN BRA w okresie od 01 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2011 r. Docelowe potrzeby zamawiającego dotyczące części I zamówienia określa się na: 1)23 linie analogowe PSTN, 2)1 linia cyfrowa ISDN BRA, 3)36 627 minut - połączenia lokalne, 4)19 276 minut - połączenia międzystrefowe, 5)45 474 minut - połączenia z sieciami komórkowymi na terenie Polski, 6)6 621 minut - połączenia międzynarodowe ( w tym do sieci komórkowych), 7)408 połączeń - połączenia z numerem 118 913 (Biuro Numerów TP S.A.). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla części II zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium dotyczy tylko pierwszej części zamówienia pt. Obsługa traktów cyfrowych ISDN PRA 2.Zamawiający żąda od wykonawców, którzy składają ofertę dla części I zamówienia, wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do świadczenia powszechnych usług telefonicznych, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń wykonawcy dołączonych do oferty wg reguły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj. po 25 maja 2009 roku, 2)zaświadczenia Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, 3)wypełnionego druku OFERT - załącznik nr 3 do SIWZ, 4)wypełnionego formularza cenowego - dla części I zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ i/lub dla części II zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. 5)wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji potwierdzających, że te usługi zostały należycie wykonane; Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże zrealizowanie bądź realizowanie co najmniej trzech usług o wartości przynajmniej: a) 400 000 zł netto każda dla części I zamówienia b) 40 000 zł netto każda dla części II zamówienia. 6)Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 6 do SIWZ lub załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umk.pl/oferty/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach