Przetargi.pl
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Gimnazjum nr 30 w Warszawie w 2014 r

Gimnazjum Nr 30 im. Gen. K. Pułaskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 03-481 Warszawa, ul. Szanajcy 17/19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 619 79 60 , fax. 22 619 79 60
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 30 im. Gen. K. Pułaskiego
    ul. Szanajcy 17/19 17/19
    03-481 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 619 79 60, fax. 22 619 79 60
    REGON: 01619595900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gimnazjum30.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gimnazjum publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Gimnazjum nr 30 w Warszawie w 2014 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Gimnazjum nr 30 w Warszawie w 2014 r. z dopuszczeniem składania ofert częściowych według następującego podziału: CPV: 15800000-6 - różne produkty spożywcze część 1: ARTYKUŁY SYPKIE, NAPOJE, PRZYPRAWY, MROŻONKI, WYROBY PIEKARNICZE CPV: 15613300-1 - produkty zbożowe; 15830000-5 - cukier i produkty pokrewne; 15331000-7 - warzywa przetworzone; 15331100-8 - warzywa świeże lub mrożone; 15870000-7 - przyprawy i przyprawy korzenne; 15872400-5 - sól; 15892200-9 - ekstrakty warzywne; 15411200-4 - olej spożywczy, 15221000-3 - ryby mrożone, 15331170-9 - warzywa mrożone, CPV: 15810000-9 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. część 2: PŁODY ROLNE, WARZYWA, OWOCE, JAJA KURZE CPV: 03144000-2 - produkty rolne; 15300000-1 - owoce, warzywa i podobne produkty, 14310000-4 - ziemniaki i produkty z ziemniaków; 15331000-7 - warzywa przetworzone; 15331142-4 - kapusta przetworzona, 03142500-3 - jaja. część 3: MIĘSO I WYROBY WĘDLINIARSKIE CPV: 15100000-9 - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne; 15110000-2 mięso; 15131700-2 - przetwory mięsne. część 4: WYROBY GARMAŻERYJNE CPV: 15894300-4 - dania gotowe UWAGA! Wszystkie dostarczane wyroby garmażeryjne muszą pochodzić z bieżącej produkcji, muszą być świeże i nie mrożone. część 5: NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIE 15512000-0 - śmietana; 15500000-3 - produkty mleczarskie; 15833100-7 - desery. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr: 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5, do SIWZ, stanowiące FORMULARZ CENOWY. 3) Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zaopatrywania Zamawiającego w artykuły spożywcze w pierwszym gatunku, z maksymalnym terminem przydatności do spożycia przewidzianym dla danego artykułu. Dostarczane artykuły spożywcze muszą posiadać wysoką jakość pod względem właściwości organoleptycznych (wygląd, smak, zapach) i odżywczych. Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. Dostarczane artykuły spożywcze, w szczególności wyroby garmażeryjne oraz mięso i wyroby wędliniarskie muszą być zapakowane w opakowania opatrzone etykietą zawierająca informacje wymagane przepisami prawa polskiego. Opakowania muszą posiadać między innymi: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub importera, datę wyprodukowania, datę zapakowania danej partii towaru, datę przydatności do spożycia, skład zapakowanych artykułów spożywczych, informację o sposobie przechowywania. 4) Zamówienia muszą być realizowane codziennie, bez względu na ilość zamówionego towaru. 5) Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych codziennie telefonicznie i potwierdzanych faksem lub pocztą elektroniczną. 6) Wykonawca będzie dostarczał towar do siedziby Zamawiającego własnym transportem, oraz na własny koszt i ryzyko. 7) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie i potwierdzona faksem lub e-mailem. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego. 8) Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup nie zrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 9) Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. spożywczych, mleczarskich, i innych.) 10) W celu możliwości zweryfikowania przez Zamawiającego zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz w celu oceny produktów w CZĘŚCI NR 3 oraz CZĘŚCI nr 4 w kryterium oceny ofert odpowiednio - jakość produktów i walory smakowe, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą dla wybranego zadania próbek oferowanych przedmiotów zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty. Dla CZĘŚCI NR 3 Wykonawca dostarczy wraz z ofertą następujące próbki: - ok. 10 do 15 dag zapakowanej kiełbasy podwawelskiej, - ok. 10 do 15 dag zapakowanej kiełbasy białej surowej. Dla CZĘŚCI NR 4 Wykonawca dostarczy wraz z ofertą następujące próbki: - ok. 10 do 15 dag zapakowanych pierogów z kapustą i grzybami, - ok. 10 do 15 dag zapakowanych naleśników z serem, - ok. 10 do 15 dag zapakowanych klusków leniwych. Wyżej wymienione próbki artykułów spożywczych dla CZĘŚCI NR 3 i CZĘŚCI NR 4 muszą być zapakowane oraz opatrzone etykietami zawierającymi: nazwę produktu, nazwę i adres producenta lub importera, skład produktu, datę wyprodukowania, datę przydatności do spożycia, informację o sposobie przechowywania. 11) Zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki - wzory produktów. 2. Oferty wariantowe, częściowe 1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3. Podwykonawcy. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części (zakresu) zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy (-om). W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gimnazjum30.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach