Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg
- Adres: 98-200 Sieradz, pl. Wojewódzki 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (043) 8266165 , fax. 043 822-30-05
- Data zamieszczenia: 2012-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
pl. Wojewódzki 1 1
98-200 Sieradz, woj. łódzkie
tel. (043) 8266165, fax. 043 822-30-05
REGON: 73093433500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych do Gimnazjum nr 2 im. Królowej Jadwigi w Sieradzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres rzeczowy zamówienia wchodzi dostawa produktów spożywczych w ilości określonej szczegółowo w ofercie Wykonawcy stanowiącej załącznik nr 1do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ilości określone w załączniku nr 1 są wielkościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Wykonawca dostarczy zamówiony towar tylko pierwszej jakości, własnym transportem specjalnie do tego przystosowanym i posiadającym odpowiednie uprawnienia. Towar dostarczany będzie zgodnie z zamówieniem telefonicznym (nie później niż w ciągu 48 godzin) w terminie ustalonym w dniu złożenia zamówienia. Ceny artykułów spożywczych wyszczególnionych w załączniku nr 1 nie mogą ulec zwiększeniu w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb. W przypadku zaistnienia sytuacji, gdy Zamawiający nie zrealizuje zamówienia w całości, Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń z tytułu nie wykonania umowy w 100% - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsieradz.finn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa jaj dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2016-04-22 - dostawa jaj, ryb i drobiu
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa jaj dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa jaj dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2015-05-08 - Dostawa jajek
Dodano: 2015-03-26 - Dostawa jaj, ryb, drobiu
Dodano: 2015-03-09 - Dostawa jaj dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2014-11-25 - SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ KURZYCH DO SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W KLESZCZOWIE, PRZY UL. SPORTOWEJ 8 I UL. SPORTOWEJ 3.
Dodano: 2014-07-26 - SUKCESYWNE DOSTAWY JAJ KURZYCH DO SOLPARK KLESZCZÓW SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W KLESZCZOWIE, PRZY UL. SPORTOWEJ 8 I UL. SPORTOWEJ 3.
Dodano: 2014-07-16 - Dostawa jaj dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2014-06-09